Paklena mačka u limuzinskoj verziji
Ne, nije to ni Audi RS6, ni M5, ni E63 AMG, pa čak ni S65 AMG…
Najsnažnija limuzina na svetu je trenutno Dodge Charger SRT Hellcat sa 6,2 litarskim V8 kompresorskim motorom sa 717 KS i 882 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Druga najmoćnija limuzina je Mercedes-Benz S65 AMG sa „samo“ 630 „konja“.
S obzirom na ogromnu snagu, Charger SRT Hellcat je ujedno i najbrža limuzina na svetu. Četvrtinu milje zatvara za okruglo 11 sekundi, do stotke dolazi za nešto više od 3 sekunde, a iz stanja mirovanja do 100 milja na čas (160 km/h) ubrzava za manje od 13 sekundi. Da bi se iskoristila kompletna snaga, koristi se „crveni“ ključ. Sa regularnim ključem, mašina isporučuje „pitomih“ 500 „konja“.
Nije bila tajna da je Dodge planirao da opremi Charger „Hellcat“ mašinom. Zapravo, to je i najavljeno prilikom objave petogodišnjeg plana Fiat Chrysler Automobilesa.
Charger SRT Hellcat je opremljen osmostepenim automatskim menjačem, a kompletna „konjica“ se prenosi na zadnje točkove. Challenger SRT Hellcat koristi šestostepenu manuelnu transmisija pozajmljenu od Vipera.
Težina ovog automobila iznosi 2.068 kg, što je oko 45 kg više od Challengera SRT Hellcata. Ova dodatna težina ne oduzima na performansama, naprotiv, jer je ostvarena bolja trakcija, tako da je vreme na četvrt milje 0,2 sekunde bolje u odnosu na kupe. Odnos mase po osovinama je 54:46.
Režimi vožnje su „Sport“, „Track“ i „Default“, dok je „Custom“ rezervisan za podešavanje po želji vozača.
Zaista bismo voleli da imamo priliku da provozamo ovaj automobil ulicama Beograda i Novog Sada. M5, E63 AMG.., pa niko ih ne bi ni pogledao pored Challengera SRT Hellcata.