Iz razloga što Logan nije dostupan širom Evrope, Sandero je najčešće ime koje se vezuje za Dacijinu „niskobudžetnu“ strategiju. Naravno, kada u ponudu stavljate nešto što je „najjeftinije“, neminovno ćete se suočiti i s nekim izazovima.
Plata radnika u fabrici je direktno povezana s profitnom maržom, odnosno sumom uz pomoć koje prihod iz prodaje nadmašuje troškove i donosi zaradu kompaniji. Maroko je iz tog razloga najbolja solucija koju je Groupe Renault mogla da pronađe kada je reč o proizvodnji Sandera, dok je Evropa bolja za skuplje i profitabilnije modele kao što su Sandero Stepway i Duster, ali i neke koji treba tek da pristignu i koji bi mogli da uključe novi krosover.
Nazvan „Grand Duster“, novi sedmosed bi definitivno dao značajan doprinos u nastojanju rumunskog proizvođača da raširi svoje poslovanje na Starom kontinentu. Trebalo bi da zameni Lodgy i Dokker monovolumene, mada još uvek nije zvanično potvrđen, uprkos sve brojnijim izveštajima koji sugerišu njegov dolazak, uključujući i francusku publikaciju L’argus. Ipak, treba reći da je komercijalni direktor, Fransoa Mariot, pre tri godine rekao da krosover s tri reda sedišta ne dolazi u obzir. Da mu verujemo?
Ne znamo za sada mnogo ni o Springu, prvom elektromobilu rumunske marke, koja je pod kontrolom Renaulta od 1999. Veo s novajlije će biti skinut danas, a ono što se očekuje da će biti proizvođen u Kini, pored Renaulta K-ZE, na kojem je i baziran.
Međutim, problem s prozvodnjom u Kini predstavlja to što EU primenjuje carinu od 10 odsto na uvoz automobila. Ukoliko Spring bude dolazio iz proizvodnih pogona u Evropi, Dacia bi profitirala, jer bi dotični procenat mogao da bude iskorišćen za smanjivanje cene, što bi automatski privuklo veći broj kupaca, posebno onih koji ranije nisu u razmatranje uzimali jednu Daciju.
Vrele Gume