• Početna
  • Vesti
  • TESTOVI
  • Online plus
+381 69 4394544 redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
Vrele gume
  • Početna
  • Vesti
    AktuelnoVesti

    Kineski brendovi +85% u maju u Evropi

    AktuelnoOnline plusVesti

    Kia i Hyundai postaju najveće žrtve kineske ekspanzije

    AktuelnoVesti

    Cupra Formentor sa 333 KS za letnje avanture

    AktuelnoVesti

    Oldajmer sezona se zahuktava

    AktuelnoPromocijaVesti

    Beta Motors i Subaru dočekali leto

  • TESTOVI
    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda hibrid

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda, globalni model

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Test Toyota Proace Verso

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Toyota Land Cruiser, prvi utisci

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat 600 1.2 e-Hybrid na međunarodnoj test vožnji

  • Online plus
    AktuelnoOnline plusVesti

    Kia i Hyundai postaju najveće žrtve kineske ekspanzije

    AktuelnoOnline plusVesti

    Nissan i Mitsubishi brendovi za izbegavanje

    AktuelnoOnline plusVesti

    Kineski rat cena rezultira sunovratom kvaliteta automobila

    AktuelnoOnline plusVesti

    Toyota bZ5 cenom od 18.000 dolara menja pravila igre

    AktuelnoOnline plusVesti

    WLTP standard kao podloga za dozvoljenu obmanu

Vrele gume
mar. 30, 2020 u 6:41 pm
AktuelnoVesti

BMW logo – put kroz istoriju

Koji vam je najlepši?

30 marta, 2020BMWBMW LogoBMW SrbijaPRPR Saopštenje
3.09KPregleda

BMW logo – put kroz istoriju

 

Dizajn BMW logoa izuzetno je jednostavan, projektuje identitet elegantnog, čistog i jednostavnog, a ipak sportskog vozila svesnog svoje pojave. Jedan je od najprepoznatljivijih logoa na svetu. Retko je, i nikad isuviše drastično, menjao svoj izgled. Nedavno je, nakon 13 godina, usledila najnovija promena.

 

 

Na BMW i4 koncept vozilu prvi put je javnosti prikazan najnoviji BMW logo. Zadržao je svoj okrugli oblik kao i karakteristične boje – belu i plavu, ali više nema onaj karakteristični 3D izgled, već je spoljašnji prsten sada proziran. Ovo čini njegov izgled potpuno minimalističkim, što naglašava otvorenost i jasnoću.

 

 

Poreklo naziva BMW, zapravo skraćenica Bayerischen Motoren Werke, datira iz 1917. godine i nastao je preimenovanjem kompanije iz koje je BMW potekao, a koja je bila specijalizovana za proizvodnju aviona – Rapp Motorenwerke. Ova kompanija bila je locirana u Minhenu, glavnom gradu Bavarske. Iako se naziv promenio, tehnička oprema, imovina i radna snaga, ostali su inicijalno isti.

 

 

Te 1917. kada je kompanija BMW registrovana, nije postojao logo, tako da ni prve reklame nisu na sebi imale nikakav simbol niti amblem. Ipak, kako je BMW direktno proistekao iz Rapp Motorenwerke prilagodio je i njen logo. Zadržan je crni prsten i oblik kruga, a dodati su zlatni okviri prstena i slova B M W. Zemlja porekla kompanije – Bavarska, predstavljena je u kompanijskom logou. U unutrašnjosti prstena, četvrtine kruga su u bojama Bavarske, iako u obrnutom redosledu. Razlog za to bio je jednostavan – naime u to vreme bilo je zabranjeno bilo kakvo korišćenje obeležja države u komercijalne svrhe.

 

 

Iako je jedina ispravna stvar reći da BMW logo predstavlja simbol boja Bavarske – plavu i belu, upravo BMW je svoj logo prikazao na oglasu iz 1929. kao rotirajuci propeler aviona. Od te reklame nastao je mit i povezivanje logoa sa propelerima. Međutim, dugo se iz BMW AG nisu ni trudili da opovrgnu ovo tumačenje. A 1942. u izdanju publikacije “Aircraft Engine News“ pojavio se članak koji je podupreo ovu priču još više. Sve je i ilustrovano fotografijom na kojoj je BMW logo na mestu rotirajućeg propelera, jer je BMW bio pre svega čuven kao proizvođač motora aviona.

 

 

Na ulicama se BMW logo prvi put pojavljuje na rezervoaru čuvenog motocikla BMW R32 i to 1923. Dok je prvi automobil koji je poneo logo Dixi iz 1929.godine.

 

 

Tokom godina, kako je kompanija rasla, menjale su se boje i debljina linija i razmak između slova u izgledu BMW logoa. Tokom sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka dodato je jos boja, ali je zadrzan originalni dizajn. Teget, crvena i plava ukljucene su u izgled  logoa kao polukrugovi oivičavajući ga sa svih strana. A 1997. godine logo je promenio svoj  izgled i postao trodimenzionalan. Ovo je postignuto korišćenjem senki i drugih efekata.

 

 

Zaključak je da iako je tokom godina bilo pogrešnih tumačenja značenja BMW logoa, sigurno ostaje da je on savršen i da prepoznatljivo simbolizuje kompaniju koja opravdava svoju reputaciju i nepogrešivo prati savremene trendove, što nama najnoviji izgled logoa i dokazuje. BMW je spreman za budućnost mobilnosti.

 

 

BMW Srbija PR

TagoviBMWBMW LogoBMW SrbijaPRPR Saopštenje
share on Facebookshare on Twitter
Prikaži 1 komentar

1 Komentar

  1. Toyota – novi logo – Vrele gume каже:
    23 jula, 2020 у 14:30

    […] i brošure iz prodajnih salona, tako da je simplifikacija obavezna.  Volkswagen je to uradio, BMW je to uradio, Nissan takođe, a mnogi drugi će […]

Comments are closed.

DA LI BI VAŠI AUTOMOBILI MOGLI DA ZARAĐUJU?
Mercedes se pridružio

Top Reviews

Video Widget

gallery

table-791167_1920
photo-1447078806655-40579c2520d6
home-984399_1920
create-865017_1920
carafe-791636_1920
still-life-594579_1920
View stream on flickr

subscribe to my newsletter!

"Get all latest content delivered straight to your inbox."
[mc4wp_form id="36"]

Pročitajte još

AktuelnoVesti

Kineski brendovi +85% u maju u Evropi

25 juna, 2025nema komentara
240
Kineski automobilski brendovi u maju ostvarili rekordni tržišni udeo na Starom kontinentu     Uprkos smanjenju prodaje EV,  kineski brendov...
AktuelnoOnline plusVesti

Kia i Hyundai postaju najveće žrtve kineske ekspanzije

24 juna, 20254 Komentara
5.55K
Prvi na nišanu kineske ofanzive: Hyundai i Kia     Ulazak automobilske industrije Kine u fazu modernizacije i masovnosti iz...
AktuelnoVesti

Cupra Formentor sa 333 KS za letnje avanture

22 juna, 2025nema komentara
536
Nova epizoda!!!!! U novoj epizodi, ekskluzivno na NovaS, TV kanalu kojem se najviše veruje, tačno u podne stiže i potpuna...
AktuelnoVesti

Oldajmer sezona se zahuktava

21 juna, 2025nema komentara
761
Bogat oldtajmerski vikend   Predstojećeg vikenda ljubitelji auto – moto stariteta, biće itakako u dilemi gde da odu. Dva dana-...

Vrele gume na Instagramu

vrelegume

Ništa od velikih očekivanja, osveženi VW Touar Ništa od velikih očekivanja, 
osveženi VW Touareg doneo samo novu šminku.
Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila srednje klase i prototip vozila na vodonik.
Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  po m Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  
po mnogima mnogo lepši  automobil.
Test:  Renault Austral Aktuelno: City Transform Test:  Renault Austral

Aktuelno: City Transformer

Nautika: Priprema čamaca

Oldtimer: Vespa GS160
Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, ne Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, nekoliko sjajnih zvezda pod tmurnim oblacima recesije
Land Rover Defender dominira i u nautičkom svetu. Land Rover Defender
dominira i u nautičkom svetu.
#britishmotors
@landroversrbija @landrover_slovenija
Follow on Instagram
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Vrele gume na Twitteru

Tweets by @Vrele_Gume

Menu

  • Testovi
  • Vesti
  • Forum
  • Internet TV

Marketing

Lidija Piroški:

e-mail: lidija.piroski@vrelegume.rs

e-mail: redakcija@vrelegume.rs

 

CENOVNIK OGLAŠAVANJA

MEDIA INFO

MEDIA INFO ENGLISH

Kontakt podaci

Adresa:Novi Sad
Telefon:+381694394544
e-mail:redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
  • O nama
  • Marketing Vrele Gume
  • Kontakt

©Vrele Gume Media | Web dizajn Studio Implicit