AktuelnoVesti

BMW R18

3.51KPregleda

BMW R18, moderni kruzer na bazi tradicionalnih vrednosti sa početka prošlog veka 

BMW Motorrad je predstavio dugoočekivani motocikl koji BMW uvodi u segment “kruzera“. Kao nijedan BMW motocikl pre njega, ovaj model je u potpunosti u skladu sa tradicijom istorijskih BMW motocikala – i tehnički i po pitanju stilskog dizajna.

Dizajnom i izgledom, novi model se nastavlja na BMW Motorrad tradiciju i na legendarni BMW R5, model koji se nalazio u proizvodnji pre više od 80 godina.

Preusmeravajući fokus nazad na osnovne motociklističke elemente: jednostavnost, bez prekomerne tehnologije i bokser motor kao epicentar uživanja u vožnji, u kombinaciji sa „dobrim vibracijama“. U nasleđe je dobio i klasičan okrugli dizajn instrument table sa ugrađenim displejem.


BMW R18 je težak 345 kilograma, a maksimalnih 91KS isporučuje pri 4.750 obrtaja u minutu

Odlikuje ga takozvani “Big boxer“ agregat koji ima najveći kapacitet dvocilindričnog bokser agregata ikada korišćenog u serijskoj proizvodnji, 1802cc, po čemu je i dobio naziv R18. Poseduje kvačilo i menjač sa 6 brzina, a finalni prenos je preko otvorenog kardana.

BMW R18 maestralno prenosi stil ikona prošlih vremena i zadržava “čist“ dizajn inspirisan klasicima.

Poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao što su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazdušno hlađenje.

Iako minimalističkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima.

U standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, “Hill start control“ sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliše kočenje motorom. Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa četvoroklipnim kočionim čeljustima.

Prednji amortizeri su prečnika 49mm, sa hodom od 120mm, dok je hod zadnjih 90mm.
Ono što ovaj motocikl dodatno izdvaja od ostalih modela iz istog segmenta jesu i tri različita moda vožnje “Rain“, “Roll“ i “Rock“ koja se mogu prilagođavati
individualnim željama vozača.


Pozicija sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini, iza cilindara, što je odlika BMW modela.

BMW PR Saopštenje

Top Reviews

Video Widget

gallery