Šef PSA grupe, Karlos Tavarez, izjavio je da očekuje da dođe do konsolidacije automobilske industrije u smislu daljeg napretka, jer kompanije nastavljaju da ulažu ogromne sume u elektrifikaciju
Tokom Reuters Automotive Summit telekonferencije, on je takođe predvideo da neće svi proizvođači automobila preživeti narednu dekadu.
Tavarez je dodao da njegova kompanija više ne ulaže u motore s unutrašnjim sagorevanjem, kao i da PSA u velikoj meri ispunjava ciljeve EU vezane za emisiju CO2.
„Jedino najprilagodljiviji, s darvinijanskim duhom će opstati“, prokomentarisao je on, potvrdivši da je proces spajanja PSA s FCA u toku. Francuski i italo-američki konglomerat će funkcionisati pod nazivom „Stellantis“, koji će biti četvrti po veličini proizvođač automobila na svetu.
Tavares, „Automobilska ličnost godine 2020.“, takođe je rekao da je jedan od prvih prioriteta Stellantisa da popravi poslovanje u Kini, najvećem svetskom tržištu, gde će imati mnogo manji tržišni udeo nego u Evropi i SAD.
„Nijedna globalna automobilska kompanija ne može sebi da priušti da ne bude prisutna na najvećem svetskom tržištu“, rekao je on.
Kada bude stavljen u pogon, Stellantis će se fokusirati na smanjenje broja marki, modela i fabrika u Kini, da bi se popravila profitabilnost. Kina je bila najveće pojedinačno tržište za PSA, gde je francuski proizvođač prodavao 700.000 jedinica godišnje, a od tada je prošlo šest godina.
Vrele Gume