Popularni Nissan GT-R ili Godzilla za 2019. godinu je od nedavno dostupan i u prodajnim salonima širom Sjedinjenih Američkih Država.
Naime, uvodni model koji nosi oznaku Nissan GT-R Pure, će se prodavati po ceni od 99.990 dolara, a njega odlikuju LED svetlosne jedinice, zadnji difuzor od ugljenikovih vlakana i aluminijumske felne veličine 20 cola ispod kojih se krije Brembo kočioni sistem.
Enterijer ovog modela će ostati prepoznatljiv, i ne pominju se nikakve promene u odnosu na model od prošle godine. Prema tome, kupce će u kabini čekati kožom obmotan volan i kožna prednja sedišta sa grejačima, detalji od ugljenikovih vlakana, dvozonska automatska kontrola klime i ozvučenje sa šest zvučnika. Na kraju, tu je i ekran NissanConnect infotejnment sistema dijagonale 8 inča sa GPS navigacijom i Apple CarPlay softverom.
Sledeći je GT-R Premium koji će se prodavati po ceni od 110.540 dolara a koji ima i Bose ozvučenje sa 11 zvučnika i tehnologjiom smanjena buke. Tu je i izduvni sistem od titanijuma kao i veći izbor boja spoljašnjosti (model Pure je dostupan u samo tri boje).
Oni koji žele model koji je orijentisan na performanse će moći da izaberu automobil sa oznakom GT-R Track Edition koji se prodaje po ceni od 128.540 dolara. Kao što mu i samo ime kaže, reč je o modelu koji je orijentisan pre svega za vožnju po trkačkoj stazi, a on poseduje NISMO vešanje koje je lakše i kruće nego kod gore pomenutih modela. Tu je i spojler od ugljenikovih vlakana, ali i NISMO felne veličine 20 cola.
Svaki od ovih modela ispod haube krije twin-turbo V6 agregat radne zapremine 3,8 litara koji razvija 565 konjskih snaga (421 kW) i 632 Nm obrtnog momenta, a koji je povezan sa šestostepenim menjačem sa duplim kvačilom koji snagu prenosi na sve točkove.
Na kraju, tu je Nissan GT-R Nismo koji se prodaje po ceni od 175.540 dolara. Za tu cenu se dobija unapređeni V6 agregat koji razvija 600 konjskih snaga (447 kW) i 651 Nm obrtnog momenta, što, iako je za samo 35 konjskih snaga (26 kW) i 19 Nm obrtnog momenta više, predstavlja samo delić unapređenih performansi.
Kako bi bio što lakši, GT-R Nismo poseduje brojne komponente izrađene od ugljenikovih vlakana među kojima su i branici i spojler. Tu je i velika V-Motion maska (rešetka) hladnjaka, Recaro sportska sedišta, jedinstveno vešanje i felne veličine 20 cola.