AktuelnoOnline plusVesti

Toyota i BMW napuštaju ideju baterijske elektrifikacije automobila

181Pregleda

Do 2040. vodnički automobili će preuzeti tržište od električara i standardnih modela

 

 

Toyota i BMW udruženi do tehnologije koja menja sve, objavljuju detalje planova iz  istorijskog sporazuma.

 

Iz analiza koje se odnose na vodonik kao gorivo budućnosti, izdvajala su se dva pitanja: kada će vodonički automobili preuzeti tržište i koliko će koštati i vozila i gorivo?

 

Na ova pitanja, Toyota i BMW su dali zajednički odgovor kroz potpisivanje ugovora o saradnji koji se bavi istraživanjem i razvojem tehnologije proizvodnje vodoničkog modela.

 

 

Ova saradnja predstavlja značajan korak napred na putu prema održivoj mobilnosti , a 2025. će biti prekretnica u evoluciji automobilske industrije.

 

 

Da se ozbiljno računa na novu tehnologiju potvrđuje i činjenica da je BMW ovog leta odustao od ugovaranja kupovine litijum-jonskih baterija koje su planirane za proizvodnju EV u narednih 5 godina

 

 

Prema planu Toyote najvećeg svetskog proizvođača automobila i kompanije BMW, do 2040. najveći broj prodatih vozila biti sa pogonom na vodonik.

 

 

Za sada jedini serijski automobil na gorive ćelije Toyota Mirai košta u proizvodnji gotovo dvostruko od njegove prodajne vrednosti a tu razliku pokriva Toyota u cilju popularizacije pogona i njegovog ispitivanja u praksi.

 

 

BMW planira napuštanje proizvodnje električnih modela i pokrenuti masovnu proizvodnju automobila na vodonik do 2028. godine , blisko surađujući s Toyotom na stvaranju tehnologije gorivih ćelija nove generacije.

 

 

 

Najveći izazovi za udružene kompanije jesu trenutno visoka cena automobila na vodonik, visoka cena vodonika i organizacija sistema punionica, koji je rešen na izuzetno praktičan način.

 

 

Posebno dizajnirano skladište vodonikovih patrona pogodno za montažu bilo gde

 

Ključni faktor masovnosti vodonika su stanica za punjenje koji će se realizovati razvojem Toyota sistema prenosnih vodoničkih patrona koje će se plasirati u šoping centrima, i na svim drugim mestima gde je do sada bilo nezamislivo automobil snabdeti gorivom.

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery