Šef razvojnog odeljenja kompanije BMW ne odustaje od ideje o super automobilu!
Bio bi baziran na modelu i8
BMW je tokom čitave svoje istorije napravio samo jedan super automobil, ali šef razvojnog odeljenja te kompanije, Klaus Frohlich nastavlja da se bori za ideju o modernom M1.
Spekulacije o nasledniku legendarnog modela M1 nisu ništa novo. Međutim, ovo je prvi put da je neko od čelnih ljudi kompanije BMW priznao da želi da ostvari ideju o novom super automobilu sa značkom bavarske kompanije.
Naime, u intervju za jedan australijski magazin na Sajmu automobila u Parizu, Klaus je izjavio da nastavlja da ubeđuje ostale zvaničnike kompanije da se kreira moderni super automobil, te je rekao da veruje da je tako nešto moguće i da bi takav model bio baziran na šasiji od ugljenikovih vlakana modela i8.
„Ja sam čovek koji obožava automobile. Želja mi je da jednom napravim super automobil, te od toga nikako ne odustajem“, naveo je on. Klaus je dodao i sledeće: „imamo predivnu šasiju od ugljenikovih vlakana u našoj gami sportskih automobila. Trenutno tu šasiju ima i8, model koji je lansiran 2014. godine. Prema tome, želeo bih nešto kao što je taj model, samo sa mnogo boljim performansama, električnim i konvencionalnim. Takav automobil bi razvija preko 600 konjskih snaga i ne bi morao da bude teži od dve tone“.
Prema njegovim rečima, super automobil iz BMW-a se neće pojaviti tokom ove decenije. Umesto toga, sledeća prilika za konstrukciju takvog vozila će se pojaviti kada bude predstavljena i druga generacija modela i8. Naime, Klaus je rekao da naporno radi sve kako bi se druga generacija modela i8 zaista desila.
Ipak, on je priznao da će uprkos svim naporima, biti zaista teško ubediti rukovodstvo bavarske kompanije da „da zeleno svetlo“ takvom projektu, pre svega zbog činjenice da su male šanse da bi takav automobil doneo profit kompaniji.
Zapravo, te njegove reči je potvrdio i šef BMW M odeljenja, Frenk van Mil pre oko godinu dana, kada je naveo da nema potrebe za konstrukcijom super automobila čija bi ciljna grupa bio veoma mali broj ljudi, te da oseća da brendu BMW M nije potreban jedan model koji bi bio skuplji i bolji od ostalih (perjanica).