Štap i šargarepa
Teroristi cene Toyotu, Fiat 124 nosi pismo na vrh glave, tajni Mercedes kamioneti, nemačka za mesec dana kao Srbija za 10 godina
Veća opasnost od robota su isprani koproracijski PR mozgovi
Još jedna dehumanizovana sedmica sa manje-više forsiranim vestima je za nama. Neverovatno zvuči podatak da je na redakcijski desk u proteklih pet radnih dana dospelo tačno 50 (slovima:pedest) promotivnih a zapravo reklamnih saopštenja, sva maskirana u tobožnje vesti. Još je čudnije da živog čoveka iza tih adresa nismo ne samo videli nego ni čuli a ni povratnu informaciju na najprostija pitanja nismo ni u jednom slučaju dobili. Počinjem da sumnjam da su umesto Nine, Doris, Aleksandre , Borisa, Ivane, Jelene i mnogih drugih potpisanih, sada nekakvi roboti kojima nisu dostupni sopstveni inbox sandučići i zeleno dugme na smart telefonu. Međutim, uvek je gore nego što izgleda. Veća opasnost od robota su isprani korporacijski mozgovi koji samo čuvaju svoju platu i fotelju i štrikaju po Excell tabelama. Zaklonili se ljudi iza svojih monitora i samo stiskaju send dugme tog uglavnom nebuloznog sadržaja koji se distribuira po principu štapa i šargarepe. Sasvim je jasno ko se u ovoj priči smatra magarcem, očigledan je i štap, jedino su zaboravili na šargarepu kojom bi to kljuse na kraju ipak nahranili. Ako se kljuse ritne, sledi mu kafilerija ili sveopšti hejt ili pokušaj izolacije, (da se bolje razumemo), jer uvek ima neka druga izgladnela poltronska medijska magarčina koja zamišlja da je na kraju štapa nešto za njega, spremna da kao bonus ponudi i ono ispod repa. Tako to izgleda kada se novinarstvo svede na copy paste. Zato već sada najavljujem da od utorka startujemo novi istraživački serijal koji smo uradili sa revizorskom kućom LB-Rev. Tek da obelodanimo kome je ovde automobilsko tržište majka a kome maćeha.
U skladu sa gore iznetim, iz gomile svega, jedva da sam mogao za ovaj Retrovizor odabrati par zanimljivosti koje su obeležile sedmicu. Svakako najviše me je iznenadila neuništivost BlackBerry brenda kojeg je smart tehnologija gotovo sahranila. Sada se sa Fordom angažovao na konstrukciji autonomnog vozila, baš u času kada je veliki Google digao ruke od tog „ćoravog“ posla. Baš da ih vidimo!
BMW je obeležio lepu brojku, prodali su 100.000-to električno vozilo. Nije to bog zna šta, ali negde se moralo početi. Istovremeno Audi je privremeno odustajanje od novih modela A3 i A4 svalio na dizelgejt pa tvrdnje da će ceh lažljivog softvera plaćati svi osim VW dobijaju na smislu.
Protekle sedmice je isplivala na površinu činjenica da je Mercedes-Benz uspešno skrivao svoju pick up istoriju. Što zbog rata, što zbog renomea premijum marke. U skladu sa premijum težnjama, stižu i novi MB motori za S limuzinu, kao jedno neizgovoreno priznanje da ih je BMW u ovoj najvećoj klasi rasturio sa novom sedmicom.
Mercedes priprema nove motore za S klasu. Ne treba veće priznanje od toga da ih je BMW potpuno razbio novom
Toyota se za razliku od Mercedesa kamionetske priče baš ne stidi već se i ponosi. Njihov pick up je ionako najslikaniji objekat svih modernih ratova, pa ne čudi ni da se još jedna paravojna formacija oslonila na Hilux. Trgovina je kao voda, uvek na nevidljiv način nađe svoj put, pogotovo ako se žmuri
Stigla su nam i neka „pliva patka pisma“ od Fiata Spidera. Ako ništa drugo bar su se potrudili da posao urade drugačije. Ispalo je šeprtljavo šarmantno i zapaženo.
A novi podaci o „padu“ prodaje automobila u Nemačkoj ostavljaju bez teksta. Za mesec dana registrovali su 267.000 novih vozila. Tačno koliko Srbija za jednu deceniju. Ako sve pomnožimo i oduzmemo, dođemo do računice da je nemačko tržište 12 puta jače od našeg. Tek da znamo gde nam je mesto, pa time više da cenimo ono malo „Đokovića“ što imamo.