Hajde da se kladimo!
Ako pogledate ove slike i priloženi video složićete se da: „Ovo baš ne obećava“. Skoro da je potrebna ekipa vrhunskih forenzičara, da bi se zaključilo da je reč o jednom od najpoželjnih Kadetta svih vremena
Da se potsetimo, ovo GT/E izdanje koje proizvodilo od 1975 do 1977. Reč „proizvodilo“ treba shvatiti više zanatski, s obzirom na broj od tek nešto preko 8500 primeraka.
U ojačanu školjku tadašnjeg Kadetta ubačeno je 105 konjskih snaga 1,9 litarskog benzinca sa elektronskim ubrizgavanjem goriva. Posebnost ovog automobila činili su još fabrićki ugrađeni Bilstein amortizeri, alu felne, Rekaro sedišta napred, sportski volan i sportska intrumentacija.
Kao i što se moglo očekivati, ambasador ovog modela bio je Walter Rohl, koji ga je viskim rezultatima promovisao na reli takmičenjima, krunisano pobedom u Monte Carlu 1976.
E sad zalazimo u temu opklade:
Vlasnik ovog automobila, „živa legenda NS oldtajmer scene“ Milan Posavec – Lemi, obećava da će restauracija biti završena za „BG Car Show“ koji se održava od 14 . do 20. marta 2014.
Završi li resturaciju, nije isključeno da Lemi ovaj automobil izloži na nekom štandu. To znači da je dobio opkladu i neotuđivo pravo na hvalisanje u društu u narednih godinu dana. U suprotnom, obavezan je da specijano za eksluzivnu fotografiju na našem internet sajtu, dubi na glavi na Opelovom štandu.
Šta vi mislite? Hoće li auto biti završen na vreme? Svoje mišljenje izrazite preko dugmadi za „lajkovanje“ i „anlajkovanje“ u dnu ovog teksta.
Miroslav Schossberger