
Duži, komforniji, agresivniji!
Pretekle sedmice zadatak nije bio lak. Biti na „tajnoj večeri“ sa prvim promotivnim primercima novog Renault Clio. Međutim, za nas novinare najteža stvar je bila ćutnja… Zahtevana (ugovorno obligatorna) konspirativnost o objavi bilo kakvih informacija je bila na snazi do danas u 17.40 do minuta kada je šesta generacija Renault Clio predstavljena publici u centru Minhena.
Evo i prvih utisaka
Dizajn agresivan, drugačiji od celokupne Renault game. U nekim elementima prednjeg dela prilično „mentalno“ sličan linijama Mazde CX30, što je eto jedna ličnih od zamerki.
Za skoro sedam centimetara duži od prethodnika (4.12 mi) novi Renault Clio teoretski pripada B segmentu dok zvaničnici Renaulta tvrde da nudi sve kvalitete rasnog pripadnika C segmenta.
Komfor kabine je evidentan kao i široka i raskošna prednja sedišta. Lepo projektovano vozačko mesto nudi osim udobnosti potpuno novi vizuelni utisak poput onog u najprestižnijem Rafalu.
Motorizacija je zanimljiva. Najsnažnija opcija nudi 1.8 litarski atmosferski četvorocilindraš sa 160 KS u E-tech hibridnoj tehnologiji koji smo upoznali u Dacia Bigsteru.
Srednja verzija je 1.3 litarski dual trocilidraš sa 132KS. U najskromniji verziji motoriziranost ispod haube novog Clia je 1.2 litarski teocilidaraski motor od 110 KS
Cena za sada nije poznata a na naše tržište stiže početkom naredne godine.
BONUS VIDEO: Prva analiza RENAULT CLIO
Ekskluzivno iz Pariza i Minhena
Miodrag Piroški