Opelov mali „spavač“
Sofisticirani svakodnevni atleta: Nova Opel Corsa sa 150 Turbo ks
• Snažna: Novi moćni agregat dostupan za samo 17.380 evra
• Sportska: 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta, od 0 do 100 km/h za 9,6 sekundi, maksimalna brzina 204 km/h
• Moderna: Sveža, luksuzna ili odvažna – izbor vizuelnog nastupa i opreme
Ovaj mali agregat je perfektan za ljubitelje kultivisanog minimalizma – 110 kW/150 ks Corsa 1.4 Turbo. Novi četvorocilindarski agregat u petoj generaciji Corse obezbeđuje superiorne vozne performanse: 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta, 9,6 sekundi za sprint od 0 do 100 km/h i maksimalna brzina od 204 km/h govore za sebe. Ostali ključni podaci nisu manje bitni i značajni: uprkos prvoklasnoj isporuci snage, nova Corsa 1.4 Turbo troši samo 5,9 l goriva na pređenih 100 km u kombinovanom ciklusu i emituje 136 g/km CO2. Pogonski portfolio Corsine porodice se dodatno proširuje, popunjavajući na taj način prostor između nove generacije 1.0 Turbo trocilindraša sa 85 kW/115 ks i perjanice u vidu Corse OPC 152 kW/207 ks sa 1.6 turbo motorom.
Dok je Corsa OPC dostupna isključivo u karoserijskoj verziji s troje vrata, novi, sportski 1.4 Turbo je dostupan i u verziji s petoro vrata, i to uz primamljivu osnovnu cenu od 17.380 evra (18.130 evra za model s petoro vrata), sa uključenim PDV-om u Nemačkoj. Kupci Corse mogu da biraju između dva različita nivoa opreme: mladalačka, sveža i sportska Color edicija i sofisticirana, bogato opremljena Innovation verzija. Za one koji žele da „unutrašnje vrednosti“ Corse sa 150 ks pokažu vidjivim spolja, Opel nudi Turbo Plus paket sa harizmatičnim OPC vizuelnim atributima.
„Mi smo želeli Corsu koja sjedinjuje sportski aspekt sa svakodnevnom upotrebljivošću, i to za izuzetno privlačnu cenu. U svakom slučaju smo to postigli sa modelom 1.4 Turbo sa 150 ks“, kaže Peter Kristijan Kispert (Peter Christian Küspert), potpredsednik prodaje i postprodaje Opel grupe, opisujući najnovijeg člana porodice malih automobila. „Nova Corsa 1.4 Turbo je savršena akvizicija našem portfoliju. Kupci mogu da biraju između sportskog, svežeg modela sa troje vrata i luksuzne verzije sa petoro vrata za čitavu porodicu.“
Dinamična, sveža, sportska: Turbo sa 150 ks i niskom potrošnjom goriva
Opelovi inženjeri su se fokusirali na spajanje zabavne vožnje i ekonomične potrošnje prilikom konfigurisanja agregata. Turbo motor zapremine 1,4 l sa 110 kW/150 ks isporučuje 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta između 3.000 i 4.500 o/min. Šestostepena manuelna transmisija je meka i precizna prilikom isporučivanja snage na prednje točkove. Ovako opremljena, Corsa ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 9,6 sekundi, a za međuubrzanje između 80 i 120 km/h u petom stepenu prenosa joj je potrebno 10,5 sekundi, što je veoma važno prilikom preticanja. Maksimalna brzina iznosi 204 km/h.
Sportske performanse su udružene sa niskom potrošnjom goriva, između ostalog zahvaljujući Opelovom Start/Stop sistemu, koji je standardan i posebno isplativ u gradskom „stani-kreni“ saobraćaju. Corsa 1.4 Turbo sa troje vrata troši samo 5,9 l goriva na 100 km i emituje samo 136 g/km CO2. Dve usklađene bregaste osovine ovog Evro 6 motora obezbeđuju kontinuiran varijabilni program rada ventila i turbo punjač integrisan unutar izduvne grane, što redukuje ukupnu masu i doprinosi kompaktnom „pakovanju“. Na težini se dodatno uštedelo upotrebom livenog gvozdenog bloka motora sa šupljom strukturom rama, šupljim livenim bregastim osovinama i plastičnom izduvnom granom.
Dinamična, praktična, moderna: Sportski ambijent, unutra i spolja
Obilje prostora za pet ljudi i do 1.120 l prtljažne zapremine u samo 4,02 m dužine – Corsa 1.4 Turbo otelotvoruje sve vrline svoje porodice i nudi prostor unutar kompaktnih dimenzija kao i sve ostale pripadnice modelne linije. Dodatno Color edicija može da se pohvali sveobuhvatnom standardnom opremom uz dodatnu sportsku notu. Enterijer se odlikuje sportskim, aluminijumskim papučicama i zatamnjenim zadnjim „Solar Protect“ staklima koja apsorbuju toplotu, dok komande za radio uređaj i tempomat na volanu donose dodatni komfor.
Što se spoljašnjosti tiče, crni krov visokog sjaja, kao i maska hladnjaka i hromiran završetak izduvne cevi, stavljaju akcenat na sportski izgled, dok svetla za maglu u hromiranoj izvedbi pojačavaju taj utisak. Ova Corsa dolazi sa standardnim točkovima od 17 cola i dvobojnim naplacima od legure titanijuma. Sa Sport Stripes White paketom, bez dodatne naplate, naplaci dolaze u beloj boji.
Innovation varijanta podvlači luksuz, sa hromiranim okvirom prozora (verzija sa petoro vrata) i hromiranim ručicama na vratima, što naglašava sofisticiran izgled. Ambijentalno osvetljenje kabine kreira posebnu notu. Opuštajuća vožnja sa izvanrednom preglednošću je garantovana kroz uporebu bi-ksenon farova sa ugaonim svetlima, LED dnevnog osvetljenja, sistema automatskog spuštanja dugih svetala sa prepoznavanjem tunela, senzora kiše i unutrašnjeg retrovizora sa automatskim zatamnjivanjem.
Oštra, beskompromisna, uzbudljiva: Turbo Plus paket za fanove Corse OPC
Za ljubitelje OPC izgleda, Opel je u ponudu stavio Turbo Plus paket za 800 (model s petoro vrata), odnosno 950 evra (model s troje vrata). Na ovaj način, Corsa 1.4 Turbo nepogrešivo demonstrira svoje unutrašnje kvalitete, tako da svako može da ih prepozna i spolja. Atraktivan izgled je naglašen OPC Line prednjim i zadnjim spojlerom, bočnim pragovima, a model s troje vrata poseduje i dodatni OPC Line krovni spojler. Spoljni retrovizori i maska hladnjaka u „karbonskom“ maniru kompletiraju „naoštren“ izgled Corse. Enterijer ugošćuje vozača sa OPC Line sportskim upravljačem, ručicom menjača obloženom kožom i ručnom kočnicom, koja je takođe presvučena crnom kožom. Opciona Recaro sportska sedišta dodatno doprinose „trkačkom“ ambijentu unutar kabine. Ovako „uniformisana“, Corsa sa 150 ks zrači sportskim osećajem tokom svakodnevne vožnje i to po pristupačnoj ceni.