Kada je Daimler grupacija oživela Maybach, taj brend je na tržište izbacio sopstvene limuzine koje je sam konstruisao.
Međutim, od tada su se stvari promenile, te je Maybach bio zadužen za kreiranje luksuznijih verzija Mercedes modela, ali će se, ako je verovati informacijama koje prenosi Autocar, stvari u budućnosti vratiti na originalan plan.
Višegodišnja strategija, kako je naveo odlazeći šef kompanije Daimler, Ditrih Zeče, podrazumeva da “Maybach stane na svoje noge, kao AMG”. Naime, performantno odeljenje kompanije Mercedes, koje deluje zasebno od te kompanije, trenutno u ponudi ima model GT kupe i roadster, i novu varijatnu sa petoro vrata, a uskoro će lansirati i hiper automobil po imenu One.
Iako još uvek ne znamo šta bi Maybach mogao da ponudi kupcima, koncept modeli kao što su krosover Vision Maybach Ultimate Luxury i Vision Maybach 6 u kupe i kabriolet varijanti su nešto što bi moglo da nam posluži kao uvid u kojem pravcu ide taj brend.
Naime, koncept krosovera je zapravo bio uvod u novu generaciju modela Mercedes GLS, dok su druga dva koncepta zapravo vizija skupljih varijanti modela S-Klase u kupe i kabriolet verziji.
U svakom slučaju, navedeni koncept automobile su drugačiji od modela Maybach 57 i 62, koje je ovaj brend ranije prodavao. Iako S-Klasa i dalje ostaje glavni stub game brenda Maybach, koji predstavlja konkurenciju modelima poput Audi A8 i Bentley Flying Spur, ili Seriji 7 kompanije BMW i modelu Rolls-Royce Ghost, Daimler želi da Maybach proizvodi modele koji će direktno napasti i skuplje automobile britanskih proizvođača.
U međuvremenu, Maybach nastavlja da radi na super luksuznim verzijama modela Mercedes S-Klase, najaveljenog GLS-a i možda čak i na novoj G-Klasi, kao što je ranije to bio slučaj sa modelom G65 Landaulet.