Najinovativniji i najmoćniji Mercedes SL svih vremena
Ludilo se zove: Mercedes SL E PERFORMANCE sa hibridnim pogonom od 600 kW (816 KS) sistemske snage i do 1.420 Nm sistemskog obrtnog momenta
Pogon na sva četiri točka, upravljanje zadnjom osovinom i keramički kompozitni kočioni sistem visokih performansi kao standard
Mercedes-AMG kruniše SL seriju sa novim SL 63 S E PERFORMANCE (ponderisana potrošnja goriva, kombinovana 7,7 l/100 km; ponderisana potrošnja, kombinovana 11,5 kWh/100 km; ponderisana emisija CO2, kombinovana 175 g/km).
4,0-litarski V8 biturbo motor i AMG Electric Drive Unit zajedno stvaraju sistemsku snagu od 600 kW (816 KS) i maksimalni obrtni moment sistema do 1.420 Nm. Ovo čini novi model najmoćnijim SL-om svih vremena. I to je već peta serija sa hibridnom tehnologijom E PERFORMANCE specifičnom za AMG. Trenutni odgovor električnog pogona, brzo povećanje obrtnog momenta i linearna isporuka snage omogućavaju impresivno iskustvo vožnje.
Ubrzanje do 100 km/h za 2,9 sekundi i maksimalna brzina od 317 km/h
Sistemi kao što je AMG ACTIVE RIDE CONTROL oslanjanje sa aktivnom stabilizacijom prevrtanja i aktivnim upravljanjem zadnje osovine obezbeđuju široku rasprostranjenost između udobnosti i dinamike vožnje.
„SL je oduvek bio ikona u portfoliju Mercedes-Benz-a. Najnovija verzija legendarnog roudster-a prenosi ovaj status u budućnost. Novi SL 63 S E PERFORMANCE, sa svojom inovativnom tehnologijom je najmoćniji član porodice SL. Sa ovim jedinstvenim konceptom, našim kupcima nudimo ne samo vrhunske performanse, već i opciju potpuno električne vožnje. Široke opcije opreme i korišćeni visokokvalitetni materijali takođe čine SL jednim od najekskluzivnijih roadstera na tržištu – pravim automobilom iz snova.”
Michael Schiebe, izvršni direktor Mercedes-AMG GmbH i Mercedes Maybach divizije
E PERFORMANSE: Motor sa unutrašnjim sagorevanjem napred, elektromotor pozadi
U SL 63 S E PERFORMANCE, AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor na prednjoj osovini je takođe kombinovan sa električnom pogonskom jedinicom na zadnjoj osovini. Integriše 150 kW (204 ks), sinhroni elektromotor sa dvobrzinskim menjačem koji se uključuje i mehaničkim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem zadnje osovine. Lagana baterija visokih performansi se takođe nalazi pozadi iznad zadnje osovine. Ovaj kompaktan dizajn rezultira brojnim prednostima. Elektromotor deluje direktno na zadnju osovinu i stoga svoju snagu može direktnije pretvoriti u pogon. Ovo daje dodatni podsticaj prilikom polaska, ubrzanja ili preticanja.