AktuelnoOnline plusVesti

Kako je propao Nissan – ODGOVOR

21.6KPregleda

Kako je propao Nissan – ODGOVOR

 

 

Na osnovu zvaničnog zahteva kompanije Adriatic Auto Doo zastupnika brenda Nissan na teritoriji Srbije a potpisanog od strane ovlašćenog lica Vladimira Nikčevića a na osnovu Zakona o Javnom informisanju i medijima (Sl. glasnik RS“, br. 92/2023) član 94. ovim objavljujemo ODGOVOR na članak „Kako je propao Nissan“ objavljenog na portalu www.vrelegume.rs dana 05.10.2024. koji se bazira na osnovu pisanja i analize uglednog svetskog portala Jalopnik od 03.10.2024.

Odgovor prenosimo u celosti:

 

ZAHTEV ZA OBJAVU ODGOVORA

Obraćamo vam se kao uvoznik i distributer vozila marke NISSAN za Republiku Srbiju.

Dana 05.10.2024. godine na vašem zvaničnom sajtu objavili ste vest (članak) pod naslovom

“Kako je propao NISSAN?” Link sa vašeg sajta – https://vrelegume.rs/kako-je-propao-nissan/

U objavljenom članku na vašem zvaničnom sajtu objavljeno je niz neistina i laži na račun brenda “NISSAN” koje ćemo taksativno pobrojati:

 

1. Od moćnog terenca do neprepoznatljivog konfekcijskog brenda;
2. Veliki, moćni Nissan prvi izbor kupca automobila koji je želeo pouzdan, moćan, dugotrajan i prepoznatljiv terenac za nekoliko decenija sveo se na brend „utehe“ za one na čijem čelu piše „nemam dovoljno para za Toyotu“;
3. Kao i kod pada aviona, propast automobilskog brenda nije posledica jedne već više slabosti.
4. Iako će većina nas koji pratimo decenijama automobilsku industriju ukazati na slabu ponudu upotrebljivih proizvoda kao objašnjenje za propast Nissana, tome svakako treba dodati lošu konkurentnost njihovih modela u poređenju sa direktnim rivalima, lošu generalnu percepciju palete proizvoda i užasna maloprodajna organizacija svedena na korporacijske „excell tabelaše“ koji zadovoljavaju samo svoje interese.
5. Kada ste poslednji put videli Nissanov model i okrenuli se za njim na ulici i imali reakciju „Želeo bih to da kupim“?
6. Jedan od problema je i u strategiji pokušaja da naprave model za gorovo svaki segment, od podkompaktnih automobila, do pikapa, velikog broja krosovera, pa čak i nekoliko električnih modela umesto da su se čvrsto držali onoga u čemu su najbolji, čitaj sportski automobili i terenci.
7. Iz salona koji pod istim krovom imaju više brendova, poput recimo auto kuće Stojanov iz Novog Sada, čujem da možda svaki deseti kupac dođe sa idejom Nissan u svojoj glavi.
8. Nissan je iščezao sa mape želja običnog vozača jer nije više ni Nissan a nije ni Renault sa kojim deli najveći deo tehnologije i modela

9. Pravog ljubitelja Nissana, vlasnika X-Traila ili Navare ili Qashqai 1.6 dizel ne interesuje Renault, dok kupac Renaulta nikada nije ni razmišljao o Nissanu i njegovim off road kvalitetima sa malim hibridnim benzincima a posebno kao automobilu za kojeg u drugoj prodaji kupca mora tražiti svećom zbog nepoverenja upravo u motore.
10. Dodatni problem Nissana je i velik pad cene novih modela u drugoj prodaji
11. Ruku na srce, sve ovo što se dešava Nissanu prati ga kao zla kob već decenijama, sa značajnim oporavkom pod rukovodstvom Karlosa Ghona (nekadašnji CEO Reanult-
Nissan alijanse) koji je nekako voleo i poštovao Nissan i pružao mu svu logistiku za izlaz iz bankrota pred kojim je bio. To je bilo zlatno doba ovog brenda. Hapšenjem Ghona u Japanu i napuštanjem CEO pozicije, Nissan je opet krenuo strmoglavo na dole, prokockavši ono najvažnije poverenje kupca i želju da ga poseduje.
12. Šta reći na kraju? Velika šteta, zapravo tragedija uništenog brenda uskratila nas je za jedno pravo vozačko zadovoljstvo.

Svaki pasus vašeg objavljenog članka od 05.10.2024. godine sastoji se od neistina i jasne maliciozne namere urednika vašeg elektronskog medija, sa jedinim ciljem usmerenim na narušavanje ugleda i reputacije “NISSAN-a” kao brenda koji je prepoznatljiv u automobilskoj industriji.
Svojim malicioznim postupanjem nanosite direktnu štetu brendu “NISSAN”, na način što direktno utičete na svest potrošača i njihov izbor, upućujući potrošače čak i na drugi brend.
Zakonom o Javnom informisanju i medijima (Sl. glasnik RS“, br. 92/2023) i to članom 94. propisano je:
“Lice na koje se odnosi informacija, koja može da povredi njegovo pravo ili interes, može od glavnog urednika zahtevati da, bez naknade, objavi odgovor u kome ono tvrdi da je informacija neistinita, nepotpuna ili netačno preneta.
Ako glavni urednik ne objavi odgovor, a za to ne postoji neki od razloga za neobjavljivanje određen ovim zakonom, kao i ako odgovor objavi na nepropisan način, imalac prava na odgovor može protiv glavnog urednika podneti tužbu za objavljivanje odgovora.
U parnici radi objavljivanja odgovora raspravlja se samo o činjenicama, određenim ovim zakonom, od kojih zavisi obaveza glavnog urednika da objavi odgovor.”
Imajući u vidu Zakonsku regulativu pozivamo vas da bez odlaganja i bez naknade, na istom mestu, u istoj rubrici, pod istim naslovom, a uz oznaku “ODGOVOR” i u istom trajanju objavite odgovor u kome se navodi:

 

 

 

Poštovani čitaoci Vrelih Guma,
Kako je u tekstu pod naslovom “Kako je propao Nissan?” na ovom mestu izneseno niz neistina koje nisu potvrđene ni jednom činjenicom koja ih dokazuje, Adriatic Auto, ovlašćeni uvoznik Nissan vozila za Srbiju koristi zakonsko pravo da se na ovom mestu objavi odgovor na objavljeni tekst.

 

Svako ima pravo na svoje mišljenje i može javno da ga iznese, ali kada se napiše da: „Činjenice koje se kao skladan vez prepliću jedna na drugu…“, onda bi trebalo da autor te činjenice i navede kako ne bi čitaoce dovodio u zabludu.

 

Kao ovlašćeni uvoznik Nissan vozila za Srbiju želimo da navedeni tekst demantujemo i istaknemo sledeće:

– Autor teksta nije naveo ni jedan indikator poslovanja, bilo globalno ili u Srbiji, kojim dokazuje svoju tvrdnju iznetu u naslovu. Podaci o poslovanju Nissan-a globalno kao i na svakom tržištu su javni podaci koji su svima dostupni, ali ne i autoru iz samo njemu znanih razloga. Želimo da podsetimo autora teksta da Nissan u Srbiji za period januar-septembar 2024. godine u odnosu na isti period 2023. godine, ima rast prodaje od 87,3% dok se tržište povećalo za 11,34% (izvor: “CUBE”, izveštaj o registracijama vozila u Srbiji). Ovo govori u prilog tome da se se neki kupci ipak opredelili za Nissan kao izbor za kupovinu vozila u većoj meri nego za neki drugi brend. Da li autor smatra da je ovo posledica zablude kupaca ili možda za to postoje neki razlozi?

 

I da dodamo da Nissan ove godine proslavlja 90 godina postojanja, rada i razvoja, kao i da nema nikakvih indikatora (čak ni spekulacija) koji bi ukazivali na navode iz naslova teksta.

 

– Raspoloživi iznos novca koji kupac ima na raspolaganju je jedan od bitnih faktora pri odlučivanju o kupovini, ali svakako ne i jedini. Ako Nissan-ovi kupci nemaju dovoljno novca za skupe brendove/modele sa višim cenama, mogao bi autor da objasni kakvu utehu traže kupci vozila u cenovnom rangu do 20.000 Eur koji je i dalje dominantan? Ili svako kupuje vozilo prema svom izboru, potrebama i mogućnostima?

 

– Bilo bi jako dobro za čitaoce Vrelih Guma da im je autor detaljno prikazao poređenje nekog od Nissan modela sa konkurencijom i dokazao lošu konkurentnost kako navodi (poređenje sa konkurencijom je standardizovana procedura; jedna od javno dostupnih aplikacija je JATO). Percepcija tržišta u odnosu na neki brend ili proizvod može da se proveri nekom vrstom istraživanja koju autor nije naveo, ali je ipak uspeo da utvrdi da je loša. Kada je u pitanju užasna maloprodajna organizacija, autor ni ovde ne navodi na osnovu čega to tvrdi. Kaže autor da iz auto kuće Stojanov, ovlašćenog Nissan distributera i distributera još nekoliko brendova čuje nešto što bi očigedno voleo (ali ga rezultati demantuju), ali ponovo za to ne daje nikakav dokaz da navedeno i potvrdi.

 

 

– Kada se govori o dopadljivosti nekog proizvoda i želji za kupovinom kada ga vidite, složićemo se da je to zaista indivudalni izbor i o tome je bespredmetno raspravljati. Ali da autora ipak podsetimo da je Nissan X Trail izabran za automobil godine u izboru Women’s Worldwide Car of the Year 2023. godine u kategoriji Best large SUV (izvor:
https://wwcoty.net/womens-world-car-of-the-year-announces-2023-categorywinners/ ).

 

Kao i prilikom kupovine vozila, tako i u ovoj prilici ostavljamo čitaocima Vrelih Guma da sami izvedu zaključke o tekstu, šta je autor njime želeo da postigne (da prenese profesionalno vesti i činjenice svakako ne), i na kraju o samom autoru i uređivačkoj politici Vrelih Guma. Kao ovlašćeni uvoznik Nissan vozila za Srbiju, zajedno sa distributerima, nastavićemo i dalje da radom, znanjem i posvećenošću budemo na raspolaganju bivšim, sadašnjim i budućim vlasnicima Nissan vozila, i da im pružimo kvalitetnu uslugu u svim segmentima poslovanja. Niko nije savršen, pa ni Nissan proizvodi kao ni bilo ko uključen u poslove vezane za Nissan. Vlasnici i korisnici Nissan-a su najmerodavniji da iznose svoj sud o Nissan-u. Analize, mišljenje i kritike stručne javnosti u koju spadaju i novinari su deo posla, pažljivo se prate i uvažavaju od svih proizvođača.
Ali samo kada su napisani profesionalno, prema pravilima novinarske struke i etike, i od strane onih koji drže do svog ličnog i profesionalnog integriteta.

 

Autoru i redakciji Vrelih Guma želimo sve najbolje u daljem radu, uz molbu da brigu o Nissan-u prepuste nama kojima je to profesionalno zanimanje.

 

Ukoliko ne postupite na navedeni način bićemo prinuđeni da pokrenemo sudski postupak podnošenjem tužbe za objavljivanje odgovora, kao i privatne krivične tužbe zbog narušavanja poslovnog ugleda i kreditne sposobnosti.

 

 

 

 

 

 

47 Komentara

  1. Да, и Нисан није Нисан него је Рено, што значи да возачи Нисана возе малу мечку, тј А класу и Сеника.
    Службена Шкода је кева!

    1. Krs, iz prve ruke tvrdim. Spolja ima puno jevtine plastike, sav ba drikere, kao da odeca.
      Ventilator crkava na 100.000, provereno.
      Veliko razocaranje

    2. Jeste, da vozim Tojotu, da me zaustavljaju ljudi u gradu da misle da sam taksista, pa baš nikad, to mož da voze Ameri i Arapi. A za uvoznika, svaka reklama je dobra reklama, pokaži suprotno, izazovi vrele gume, kontaktiraj mušterije, daj dokaze da lažu autori tj. prevodioci, ne odmah tužba, znači nešto tu boli, možda je poljuljan kredibilitet već.

  2. Smeće od auta. Čim su se udružili sa Francuzima i krenuli politikom uzimanja love na dijelovima i servisima prestali su biti što su nekada bili. Navara iz 2018 pukne po pola dok ona iz 2004 još uvjek vozi

  3. Nissan Qashqai 2019. godiste1.3 manuelac, kao i 2021. godište automatik oba sam vozio sve pohvale

  4. Nije najveća sramota Japana. Najveća sramota je beskrupulozno lobiranje za Tojotu preko Nisanovih leđa. Obaška omalovažavanje vlasnika Nisana na ličnoj osnovi. Skandal ozbiljno raste i uzalud botujete .

    1. Ovde ste vi gospođo vodeći bot (uz još nekoliko), pa verovatno po sebi uređujete i ostale komentare koji nemaju nikakve veze sa redakcijom već sa realnošću.
      Ako mogu da zamolim da oslobodite prostor za pametnije dijaloge i komentare od vašeg naklapanja a da mi to naše nastavimo na Prvom opštinskom Sudu u Novom Sadu

  5. Koliko ja pratim, Nissan je najveća bruka japanske autoindustrije.
    Verovatno ne postoji proizvodjač u svetu protiv koga je podneto toliko tužbi zbog konstrukcionih grešaka.
    U Srbiji su u crno zavili mnoge vlasnike, po raznim osnovima. Od nesrećnog 1,2 TCE motora koji nenormalno troši ulje ( a za šta nije priznavana garancija ), pa su mnogi vlasnici o svom trošku radili generalne, a zbog kog problema je danas nemoguće prodati jedan takav Nissan osim da ga date na poklon.
    Njihove CVT menjače da i ne pominjem. Gori ne postoje.
    O završnoj obradi i zazorima kod sadašnjeg QQ-a možete da pročitate milion žalopojki njihovih vlasnika na bilo kom domaćem auto forumu.

    I onda se jedan moćni uvoznik ( iza koga stoji zna se čiji strani vlasnik i kapital ), udari na fizičko lice koje je prenelo pisanje ino medija.
    I još mu preti tužbom. Zbog čega ? Zbog prenošenja istine.

    1. Bato, sve se dobro zna, poenta je i na ovom mestu kao i u većini stvari u veličini muda

    2. Sve te žalopojke možete pročitati i za sve druge brendove. Realno. Što se tužbe tiče, vidite, jedno je kritikovati i komentarisati vozila, a drugo je brutalno vređati vlasnike. Tvrditi da im na čelu piše: nemam para za Tojotu, i to u podnaslovu je jezivo pristrasno u korist Tojote, na štetu Nisana i na omalovažavanje svih nas koji vozimo Nisan. Tojotu ne volim jer mi je suviša „gruba“ u svakom smislu i gledala sam skoro CHR kao malo ženstveniji model i odmah odustala jer se zadnjoj klupi jedva prilazi, npr. Kupovina vozila je stvar našeg izbora i ne uvek imovnog stanja. Obeležavati i javno sramotiti i prozivati „vlasnike“ Nisana ili bilo kog drugog brenda je nedopustivo. G.din Piroški se više bavio nama, vlasnicima Nisana, nego samim brendom. Zaključujem da nas procenjuje siromašnijima i glupljima od vlasnika Tojote. Pored toga, toliko je izreklamirao Tojotu napadajući Nisan da nemam reči. I ta činjenica ozbiljno diskredituje njegov tekst. Vidim da se naknadno pozivaju na tekst Jalopnika, valjda iz straha od tužbe, ali uzalud, trebalo se pozvatoli „na vreme“. Ovako su i njih uvukli u neku priču koja im neće prijati.

      1. Ako ikako bude moguće, nakon što je podnesete, objavite negde tu vašu tužbu „za uvredu“ koju vam je kao navodnom vlasniku vozila brenda Nissan naneta onim tekstom koji je bio objavljen na Vrelim gumama.
        Gorim od želje da to pročitam. I da se smejem.
        A siguran sam da će da se ( u sebi ) smeju i u sudu ako dobiju takvu tužbu za povredu časti i ugleda.
        Voleo bih da sam na mestu sudije kome dopadne taj predmet.
        Mnogo se vi zalećete sa tim vašim ( neodrživim ) pravnim konstrukcijama.

        1. Reklamirati neku marku na taj nacin sto cete da omalovazite njenog najveceg konkurenta je odraz marketinskog neobrazovsnja i licnog nevaspitanja. Sta vozi ovaj g-din kriticar Nissana, koliko je placen za ove u najmmanju ruku glupe i primitivne komentare. Ali doslo je tako vreme kad „neko“/iz citata M. Beckovica /proprica, a oni pametniji ucute. Shvatam ipak da je ovo ipak veca reklama za Nissan nego Toyotu. Mada, Nissanu reklama nije ni bila potrebna.🙂

          1. Nissan i Toyota nisu konkurencija jer Toyota proizvodi i proda 5 puta više automobila.
            Držite se kuhinje gospođo, niste vi za ove diskusije jer ne razumete suštinu. (Ovo je odgovor na nivou svih vaših vređanja koja ste mi uputili)

  6. Iskren da budem i jesu losi. Moj brat je kupio Qashqai 2016 godiste, ali 2.0 dci motor za koji se jako tesko nalaze delovi. Pre mesec dana otisao mu je regulator pritiska goriva misleci da moze da nadje lako deo. I dalje ga trazi i za taj motor u srbiji taj deo cak ni nov ne postoji i mora da se naruci. Ko bi rekao da nema dela a dnevno na ulici vidis bar 3 Qashqai.

  7. Tekst jeste bio maliciozan, i zasnivao se na podacima o oštrom padu prodaje zbog zastarelih modela. Sada su izašli nova Armada, Titan i naravno Patrol pa ćemo videti. U Evropi, Nissan je i dalje u top 3 sa Qashqaijem (u klasi), a X-trail sa konvencionalnim ili hibridnim pogonom je i dalje sposobniji van terena od konkurencije. Iako ne volim ovakve odgovore uvoznika ili predstavnika, prvi tekst jeste bio do te mere negativan, da bi neko pomislio da se radi o sledećem SAAB-u i da je Nissan pred gašenjem.

    Svi bi mi voleli da vozimo 911, Wrangler ili RS6, ali životne okolnosti i primanja nas guraju u neke praktičnije, mainstream modele. GT-R, 350Z, Patrol, Armada, Navara, sjajni automobili, ali sve manje kupaca želi takve „specijaliste“. Lepo ih je proizvoditi, ali ih je teško prodati.

  8. Nisan Qaskai je lep model ali prethodni model imao je problem sa benzinskim motorom Renoa 1.2 , gde je bila fabricka greska i gde je dolazilo do povecane potrosnje ulja , gde su ljudi morali da sami servisu placaju polugeneralke. Drugi problem je bio sa Cvt menjacima koji su znali da imaju problem.. licno mi je Kaskai lep ali veoma je bitnan servis. To je ono sto je na raznim forumima bilo. Slicno je sa lancanikom kod ranijih modela pezoa Hdi 308. Problem je sto ne postoje kolektivne tuzbe protiv proizvodjaca u nasoj zemlji kao u Evropi i Sad , gde se servisi o trosku proizvodjaca obavezuju da izvrse popravke i ne priznaju fabricke GRESKE vec to se radi o svom trosku. Sve ovakve stvari uticu na rejting i kredibilitet brenda u nasoj zemlji.

    1. Saglasna najvećim delom sa napisanim. U tehnički deo se ne razumem, ali Vam verujem da je tako. Vozila sam Kaškai 2019.g. proizvodnja i nikada niti jedan jedini problem, član porodice vozi X trel, ja čekam isporuku Tekne plus. Godinama unazad smo uvek vozili Nisane i u krugu porodice i u krugu prijatelja i ne znam nikoga ko je sa svojim vozilima imao ozbiljnije probleme. U odnosu na kolektivne tužbe, bilo je ozbiljnih predloga i pokušaja da se iste uvedu u srpski pravosudni sistem, ali bez uspeha. Msm da velike korporacije, ali i država zbog masovki protiv javnih preduzeća i straha za budžet, to uspešno blokiraju. No, moraćemo to dozvoliti kad tad. Srdačan pozdrav iz NS.

      1. Molim vas advokatice za savet u vezi ovog nesumnjivo pristrasnog teksta. Hteo bih da podnesem tuzbu gde ce Nisan biti umesac, hahahaha.

    2. Niste tu samo potkacili samo Nissan, nego i Renault…
      Jeste text bio malo otrovan ali sad sta je tu je,bolje se izviniti nego se razvlaciti po sudu…inace obavezno stavim lajk na svaki vas youtube video i ako mozda niste najbolji ali ste mi nekako najsimparicniji…ne Miodrag kao muskarac nego sve ukupno…da me pogresno ne razumete …🙂

  9. Kaškai 1.5 dizel je keva …nove modele nisam vozio ali se svskako okrenem za njima kad ih vidim na ulici…piroskog cenim,emisije su vam interesantne i rado ih gledam,pozz

  10. Na zalost, kupio sam X-Trail. Osusi me servis. Losa usluga. Visoke cijene. Presao na privatne majstore i tu upao u zivo blato. U tri navrata dao 500; 200; 100; 250 evra ze elektroniku. Crkla turbina zbog podesavanja elektronike. Zvoni lanac. Problem sa DPF. Cijenama nedostupan ovlasceni servis i u Crnoj Giri i u Srbiji. A vozilo ispod 100.000 km. Radovao se kad sam kupio model najveceg stepena opreme. Zapjevacu od srece ako uspijem da uskoro prodam ovaj automobil. Budala nisam da vise vozim Nissan!

    1. Ja imam nissan qashkai 1.5 2017 godiste, evo sad 172.000 km.. Sve super, nikakvi problemi.. To su odlična kola, u to niko nek ne sumnja

  11. Ovlasceni servis za nissan na ledinama je zona sumraka za svakog vozaca toliko lose iskustvo sam imao sa njima da sam razmisljao da ih tuzim a to puno utice

  12. Izgleda da je g.din Paroški u nekoj ličnoj svađi sa Nisanom i iz grdne ljutnje napisao ničim potkrepljen pamflet protiv ozbiljnog svetskog brenda. Nadalje, uvredio je nas koji godinama vozimo Nisan. Siguran je da npr. ja nemam novca za Tojotu? Kako bi bilo da ovo dokazuje u sudskom postupku? I sve drugo iz pamfleta koji nije ni blizu ozbiljne analize. Po čemu to znam? Isključivo po
    malicioznom tonu u stilu „izneverene mlade“. No, da se vratimo mi na sudski postupak. Sko se odlučim na tužbu, pozvaću Nisan za umešača na tužilačkoj strani. Pod uslovom da Nisan ne tuži ranije. A sad, laku noć g.dine Paroški i uživajte tu gde ste uz prijateljski savet da zadržite makar elementarnu pristojnost u komunikaciji sa čitaocima komentarišu.

    1. To bi bilo vrlo zanimljivo draga Gordana i u duhu vremena. Moje javno
      mišljenje je decenijama izloženo javnosti pa izvolite, ako nemate preča posla, presavijte tabak ako sam vas na bilo koji način uvredio, povredio, omalovažio ili nisam pisao kako vi želite. Sami ili kao drveni advokat Nissana potpuno je svejedno ukoliko do tada uopšte budu postojali kao brend u Evropi. U tom slučaju odmah istovremeno tužite i nekoliko svetskih uglednih medija koji na isti način tumače trenutno stanje ovog brenda.
      Lep pozdrav uz konstataciju da ni Novi Sad nije što je nekada bio, očigledno.
      p.s. prezivam se Piroški a ne Paroški što je bitan element za tužbu

      1. Oprostite zbog omaške u vezi cenjenog prezimena. Neće se ponoviti. A sad da se vratimo temi: pročitala sam tekst Jalopnika na koji se pozivate pri objavi Nisanovog odgovora i moram Vam reći da ste taj tekst pogrešno i „protumačili“ i „prepisali“. Osim toga, u svom tekstu se niste pozvali na tekst Jalopnika, a morali ste. Ako ste se ipak pozvali, a ja previdela izvinite. Proveriće se. Ponavljam da ste neutemeljeno ocrnili Nisan i to govorim i kao advokat i kao lice u čijoj se porodici Nisan vozi godinama. I ja sama vozim Nisan i ne bih menjala svoja kola ni za 100 „Vaših“ Tojota. Naneli ste nama svima ozbiljnu štetu, a ne samo brendu i postoje velike šanse da se vidimo u Sutjeskoj.
        P.s. ne poznajemo se, a ni ovce nismo čuvali zajedno pa nema potrebe, a ni smisla da me oslovljavate sa „draga Gordana“. Eto, i po tome se vidi da Novi Sad nije više ono što je bio. Dalja korespodencija putem pisarnice. Srećno.

        1. A vas gospođo za dan pravde, ako se sete, sete se. A ako ne, to je bila vaša dužnost.

        2. Nemoj se blamirati ovde majke ti. Ti ces pozvati Nisan kao umesaca, hahahaha.

          1. Gospodzo nemojte se blamirati, nego hoce li Nisan na kraju biti umesac? Hahahaha 🤣🤣🤣🤣🤣

          2. Kolega, mi smo na Vi. Valjda ste u toliko dugačkoj praksi do sada naučili ovo pravilo bontona.

      1. A Vi sre sigurno vozač, da ne kažem šofer. Vozite Tojotu, blago Vama. Ne piše Vam na čelu: nemam para za Tojotu. Jel Vam g.osn Pirošoki drugar?

  13. Piroski se ukakio zbog tuzbe. Svaki brend koga ovako ispljuje treba da ga tuzi, pogotovo Mazda. Lepo pozdrav Piroski😂😂😂

  14. Sumnjivi hibrid x- trail? Nešto smešnije nisam skoro čuo. Pa on se kao mačka vere po nepristupačnom terenu. Čudo od terenca.

    1. U porodici imamo jedan X-TRAIL iz 2018. 2.0 dizel. Tekna
      Auto je dobar, ali servis je loš.
      Što se tiče novog modela, nećemo ga pazariti. Ili nek stave normalan motor sa unutrašnjim sagorevanjem ili neka ga elektrifukuju kako treba. Ovo što sada rade je propast. Mali benzinski motorčić koji pokreće elektro je realno glupost

  15. Imam i drugu seriju iz 2019 znaci 10 godina sa Qasqaiem. Ali ću nastojati preći na nešto drugo.
    Postao je servis Alijans veoma neusluẓ̌an. Trpimo puno zbog toga?

  16. Мој Нисан Алмера 2.2 дизел је прешао више од 1000 000 км .Ниједном није замењена ламела и пумпа за воду.Чудо од аута.

    1. Bolje da ste pisali kako je propala toyota ili vaša bolna tačka, oni proizvođači fosni na točkovima-Nemačka auto industrija.Nekada su svi teroristi na svetu vozili toyote hilux,sada voze šta stignu,jer od toyote ostalo je samo ime.Nek vas useru na sudu od para,da naučite da prekinete pisanje gluposti i forsiranje izlizanih i neupotrebljivih brendova kao što je VW ili već pomenuta preskupa toyota.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery