Još od kada je niskobudžetni brend Dacia, čiji je vlasink francuski Renault, počeo sa ostvarivanjem profita kruže glasine da i VW grupacija namerava da lansira svoj niskobudžetni brend na pojedinim tržištima. Po svemu sudeći, taj brend će se na kineskom tržištu zvati Jetta.
Naravno, to tek treba da bude ozvaničeno. Međutim, VW grupacija je već dodelila ulogu vođe projekta “India 2.0” kompaniji Škoda. Kao što svi znamo, Indija je druga zemlja na svetu po broju stanovnika. Prema tome, logično je da VW “napadne” i tržište najmnogoljudnije države na svetu, Kine. Kao i mnogi veliki svetski proizvođačli automobila, i Volkswagen ima zajedničku firmu sa kineskim partnerima u okviru koje izrađuje automobile namenjene kupcima na tom tržištu.
Međutim, nemački brend planira da lansira sopstveni niskobudžetni brend na tom tržištu. Navodi se da će on preuzeti ime Jetta, te da će u početku prodavati tri modela. To su Jetta VA3 (trenutni Jetta model u Kini), VS5 SUV baziran na modelu Seat Ateca i VS7 SUV baziran na modelu Seat Tarraco.
Automobili nove marke imaće i sopstveni logo, a proizvodiće se u pogonu u kineskom gradu Čengdu. S obzirom da Seat nije prisutan u Kini, prodaja „prepakovanih“ SUV modela Ateca i Tarraco neće ugroziti španskog proizvođača automobila.
Volkswagen namerava da ciljna grupa klijenata za modele brenda Jetta budu mladi ljudi. Lansiranje novog brenda najavljeno je za april i sajam automobila u Šangaju, a modeli ove marke prodavaće se isključivo u Kini.
Napomena: na fotografijama je VW Jetta za kinesko tržište