Ferrari je u trećem kvartalu ove godine prodao čak 2.262 automobila, što predstavlja rast od 11% (prodato 216 vozila više) u odnosu na isti period prošle godine.
Kao što je to slučaj sa mnogim proizvođačima automobila u današnje vreme, i Ferrari svoju ekskluzivnost podređuje ostvarenju profita, te je broj prodatih automobila sve veći iz godine u godinu, zbog čega u Maranelu zadovoljno trljaju ruke.
Kao što smo već napomenuli u uvodu, Ferrari je ove godine prodao 216 automobila više nego u istom period prošle godine, ali je rast prodaje zabeležen i u prvih 9 meseci 2018. godine, kada je kupcima širom sveta isporučeno 6.853 automobila sa značkom “propetog” konja. To znači da je ove godine prodato 7% više vozila nego u period od januara do septembra prošle godine.
Najveće tržište kompanije Ferrari od početka ove godine su bili Evropa, Bliski Istok i Afrika. Ferari je na tim tržištima od početka godine do septembra prodao 3.181 vozilo, što je za 8% više nego u istom period prošle godine.
Pročitajte i: Tokom proteklog vikenda Ferrari organizovao događaj “Finali Mondiali”
Italijanski proizvođač isporučio je u istom periodu 2.189 vozila u Severnu i Južnu Ameriku, dok su još 522 Ferrarija stigla do kupaca koji se nalaze u Kini i Tajvanu. U ostatku sveta, prodat je 961 automobil.
Najprodavaniji modeli sa V8 i V12 agregatom su bili Portofino i 812 Superfast.
Proizvođač egzotičnih automobila iz Maranela očekuje da do 2022. godine duplira svoj profit na čak 2 milijarde evra, jer će do te godine predstaviti čak 15 novih modela, među kojima su specijalna izdanja, hibridi i prvi SUV u istoriji kompanije.