Čak je u sve uključena i fraza „u redu je matori“ (OK boomer)
Navikli smo na raznorazne stvari s Twittera, koji je definitivno društvena mreža drugačija od svih ostalih. Ovoga puta ćemo vam ostaviti da sami donosite sudove, ali BMW je definitivno odlučio da se malo „svađa“ s pratiocima, što je prilično kontroverzan potez, neubičajen čak i za admine Facebook grupa, a kamoli za jednog od najvećih proizvođača automobila na svetu. Jedan od pratilaca je izrazio nezadovoljstvo smerom kojom Bavarci idu, tako da je dobio odgovor: „U redu matori, šta je tvoj razlog što se ne menjaš?“.
OK, Boomer.
And what’s your reason not to change?The first-ever BMW iX.https://t.co/NhWosxWcxK#NEXTGen #THEiX pic.twitter.com/5Fvndzlzvi
— BMW (@BMW) November 15, 2020
Dalje istraživanje pokazuje da nova i serija elektromobila dolazi s mantrom „šta je tvoj razlog što se ne menjaš“. Ovde se protura činjenica da je jedan od najosnovnijih ljudskih principa naša tendencija da iznalazimo razloge da ne bismo delali. Iako izgleda da se ovaj progresivistički moto otvoreno obraća najiskrenijim kritičarima, komentar „u redu matori“ je definitivno na ivici pristojne zafrkancije, čak i za Twitter.
Ukoliko semantiku stavimo po strani, većina ljudi se zaista pita zašto BMW ne može da poradi na tome da njegovi električni automobili izgledaju normalno. Poput dotičnog komentara, kao i mnogih drugih sličnih, tako nešto je i očekivano u okviru industrije koja se nalazi usred velikih promena. Sasvim je pozitivno videti proizvođača automobila koji stoji uz svoj proizvod, ali je i krajnje pristojno i lepo kada on ima sluha za svoje kupce.
„BMW iX demonstrira na koji način možemo novim tehnologijama pružiti veoma moderan i emocionalan dizajn“, rekao je Adrijan van Hojdunk, viši potpredsednik dizajna BMW grupe. „Ovaj automobil je tehnološki kompleksan, ali pruža osećaj jednostavnosti i odsustva komplikovanosti.“ Pa, on možda tako zaista misli, ali svašta se generalno može pročitati u pres materijalima koje dobijamo od proizvođača automobila.
U nastojanju da pokaže koliko je tehnologija električnog pogona evoluirala, BMW je otišao toliko daleko da je kreirao pseudo stanicu s „često postavljanim pitanjima“, kako bi otklonio uobičajene zablude koje ljudi spominju, a koje se tiču infrastrukture i dometa. Ipak, iz našeg sopstvenog iskustva, bilo je momenata u okviru naše dugogodišnje saradnje, kada inženjeri i rukovodioci BMW-a nisu bili raspoloženi da odgovaraju na neka naša pitanja tokom prezentacija novih modela, jer su ona prosto „iskakala“ iz FAQ okvira.
Ipak, činjenica je da su na snazi velike promene u automobilskoj industriji, tako da su kritike neizbežne, a proizvođači automobila ne bi smeli sebi da dopuste da budu toliko osetljivi na njih. Niko ne polaže tapiju na to da odredi šta i kako treba da izgleda ili šta i kako treba da funkcioniše. Automobilska industrija je tu da kreira proizvod, a pripadnici sedme sile i javno mnjenje su tu da izraze svoje kritike, sve zarad opšteg boljitka, zar ne?
Vrele Gume