BMW M850i u izdanju kompanije AC Schnitzer razvija 612 KS!
Tjuning kompanija AC Schnizer ni ovoga puta nije podbacila

Nakon što je krajem prošle godine objavila tizer fotografiju svoje vizije modela BMW M850i, tjuning kompanija AC Schnitzer je danas objavila i podatke i fotografije konačne verzije svog projekta.
Naime, ova tjuning kompanija je završila modifikacije na modelima BMW Serije 8, a rezulati izgledaju obećavajuće. Tako sada šestocilindarski agregat radne zapremine 3 litara iz model sa oznakom BMW 840d (koji smo imali prilike da testiramo) razvija 375 konjskih snaga i 780 Nm obrtnog momenta. Podsećamo, fabrička verzija razvija 316 konjskih snaga i 680 Nm obrtnog momenta.
Sa druge strane, 4.4-litarski twin-turbo V8 agregat koji se krije ispod haube modela BMW M850i je sada daleko uzbudljiviji. Naime, AC Schnitzer je uspeo da iz ovog agregata “izvuče” 612 konjskih snaga i 840 Nm obrtnog momenta. To je za 89 konjskih snaga i 90 Nm obrtnog momenta više nego što razvija fabrički agregat.
AC Schnitzer je za ovaj model konstruisao i “prigušivače” za izduvni sistem. Takođe, Vlasnici model Serije 8 mogu odabrati set opruga zahvaljujući kojima je automobil za 20 mm bliži tlu.
Kada je reč o spoljašnjem dizajnu, ističu se detalji od ugljenikovih vlakana. Tu mislimo na prednji spliter, krilca, otvore za vazduh na haubi, pragove, difuzor i spojler. Naravno, tu su i AC Schnitzer oznake. Dostupne su i različite vrste felni.
U enterijeru se ističu aluminijumske pedale, držač za ključeve i slično.
Da li vam se dopada BMW Serije 8 u izdanju kompanije AC Schnitzer?
1 Komentar
Comments are closed.
Према законима, правилницима, уредбама, упутствима и сличним правним актима, за такве измене у Србији морало би се прибавити писана сагласност произвођача основног модела, уз додатно одобрење Агенције за безбедност саобраћаја. Тек након тога, могло би се приступити изменама на каросерији, у ентеријеру и на мотору. Имајући све то у виду, преправка путничког аутомобила у било ком опсегу (барем у Србији) није препоручљива. А ово што водимо на сличицама уз чланак, није баш допадљиво. Бољи је основни модел (иако и на њега имамо сијасет примедби). Ово је нешто без везу.
Али као што неко једном рече, свака роба нађе свог купца.