Zahvaljujući modernim smartfonima s ugrađenim kamerama, dostupnim informacijama na interntetu i društvenim mrežama na kojima se generiše korisnički sadržaj, mnogo je lakše istraživati svet automobila nego što je to bio slučaj pre desetak godina
Upravo uz pomoć globalne mreže je veliki broj vlasnika Modela 3 izneo probleme s kvalitetom svojih električnih ljubimaca, tako da rezultati Consumer Reportsa u velikoj meri iznenađuju.
„Automobili na tržištu koji najviše zadovoljaju“, predmet su najnovije ankete koju je sproveo CR, a iz nekog ili nekih razloga, Model 3 se našao na vrhu. Američka publikacija koja gaji prilično ambivalentan odnos prema proizvođaču iz Palo Alta u Kaliforniji, čak je podvuka „istorijske probleme s pouzdanošću“.
Primera radi, prvi Model 3 je kupio Džejson Fenske, čovek koji stoji iza čuvenog YouTube kanala Engineering Eplained. Fenske je priuštio sebi novo vozilo decembra 2018., proslavivši na taj način dva miliona pretplatnika na svom YT kanalu. Međutim, „narandžina kora“, duboke ogrebotine, prašina u boji i neregularni zazori, neki su od problema koje je Džejson identifikovao kada je Model 3 prešao tek 35 kilometara.
„Zadovoljstvo“ se može definisati i kao „ispunjenje“, ali ko bi bio zadovoljan nakon što bi potrošio 50.000 dolara na automobil s tolikim brojem problema? Anketa „Automobili na tržištu koji najviše zadovoljavaju“ je uključila i Model S i Model Y, koji su na trećem, odnosno četvrtom mestu, dok je Model X deseti na listi.
Između njih, članovi CR-a su se odlučili za Kiju Telluride, Mazdu MX-5, Lincoln Aviator, Lincoln Corsair, Toyotu Prius i Jeep Gladiator. Što se tiče onih s druge strane spektra, najgore je prošla Mazda CX-3. Toliko o ljudima koji veruju u to da je Mazda pouzdanija od Toyote i Lexusa.
Najsmešniji izvod iz ankete se tiče vlasnika Jeepova, jer su kritikovali ubrzavanje i upravljanje Wranglera. Očekivati tu vrstu performansi od kultnog terenca je kao odete u McDonalds očekujući da ćete dobiti suši.
Vrele Gume