AktuelnoPredstavljamo

Predstavljeni Volkswagen Golf Variant i Alltrack (2021.)

3.89KPregleda

Više prostora za putnike i prtljag

 

Porodica osme generacije Volkswagen Golfa nastavlja da se proširuje. Pored standardnog hečbeka, hibrida i performantnog GTI-a, sada su u igri Golf Variant i Alltrack, koji su oficijelno debitovali.

 

Naravno, ovde govorimo o verziji popularnog modela C segmenta produženog krova, kreiranoj za porodice koje nisu zainteresovane za ono što mogu da ponude krosoveri. Dobre vesti, kada je nova generacija u pitanju, je što raspolaže izdašnijim kabinskim prostorom nego ikada ranije.

 

 

Variant je duži i ima duže međuosovinsko rastojanje. Prilično je dugačak – 4,63 metra, uz međuosovinski razmak od 2,68 metara. U poređenju sa sedmom generacijom, nova je preko 30 centimetara duža, sa 65 milimetara širim tragom točkova. To naravno podrazumeva više prostora u visini nogu, između ostalog.

 

 

Takođe, prtljažnik je za nijansu veći nego kod prethodnog Varianta, i to doslovno „za nijansu“ – 611 litara naspram 605. Kada se naslon zadnje klupe položi, dobijamo 1.642 litra korisnog prostora. U prtljažniku su prisutne i kukice za kačenje kesa, kao i prstenovi za učvršćivanje prtljaga, a po želji su tu i dve utičnice, jedna za 12 a druga za 230 V. Opciono, zadnja vrata mogu da se otvaraju i zatvaraju bez dodira, gde jednostavno stavite stopalo ispod odbojnika. Naravno, ključ treba da je blizu da bi ovo bilo ostvarivo.

 

 

S obzirom na to da smo već dobro upoznati s Golfom 8, diskusija u vezi s promenama u dizajnu se pre svega odnosi na bočni profil. Neznatno naglašena „ramena“, zadnji spojler i forma odbojnika, kreiraju nedvosmislenu sportsku pojavu. Sve se dodatno naglašava odabirom R-Line nivoa opreme. Bočna forma novog Golf Varianta definitivno podseća na kupe, zahvaljujući dizajnu treće sekcije prozora. Reč je o lepom vizuelnom rešenju, i mada izgleda da je linija krova niža, mesta za glave putnika ima napretek.

 

 

Kada govorimo o mehanici, ispod haube se nalaze iste pogonske opcije kao i u slučaju standardnog Golfa. Što se palete za Evropu tiče, to podrazumeva spektar turbomotora, kako benzinskih tako i dizel, od 110 do 150 ks. Za neke regione bi neke motorne opcije mogle biti ekskluzivne, međutim čini se da hibridi neće biti dostupni svuda, bar ne u početku.

 

 

Ipak, nadamo se da će „nehibridni“ R model pristići kasnije. Špijunske fotografije na kojima se nalazi Variant s četiri završetka izduvnih cevi i gumama niskog profila, čini nas prilično uverenim da će se to desiti.

 

 

Volkswagen Golf Alltrack za 2021. će biti lansiran paralelno s Variantom sa standardnim 4Motion pogonom na sve točkove i nešto višim klirensom. Naravno, vizuelno se distancira estetikom svojstvenom SUV modelima, postignutom kroz plastične obloge na donjim ivicama karoserije. Enterijer je takođe usklađen s imidžom, a u zavisnosti od motora, Alltrack će biti kadar da povuče prikolicu težine do 2.000 kilograma.

 

 

Volkswagen kaže da će Variant i Alltrack biti lansirani krajem 2020. kao modeli za 2021. za evropsko tržište. Širi plasman, van granica Evrope, uslediće tokom sledeće godine. Što se cena tiče, njih ćemo saznati kako se bude bližio početak prodaje.

 

 

Vrele Gume

1 Komentar

  1. Očigledno je Volkswagen,omašio dizajn. Bar po mom ukusu. Da imam te pare,pre bi kupio Škodu,ev. Seat,lepši su a mehanika ista.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery