Vesti

Grupa Air France-KLM: Lider avio-industrije u održivom poslovanju!

PR Saopštenje

Air France-KLM
1.51KPregleda

Avio-grupa Air France-KLM već dugi niz godina radi na unapređenju održivog poslovanja. Ona kao cilj postavlja održivu budućnost u avio-industriji. Naporan rad na održivosti rezultirao je priznanjem za avio-kompaniju sa najvišim indeksom održivog razvoja! 

Air France-KLM

Već petnaest godina zaredom grupa Air France-KLM se nalazi među vodećim kompanijama prema Dow Jones-ovom svetskom indeksu održivog razvoja. Međutim, ona je ove godine napravila iskorak i zauzela prvo mesto na svetu kada je avio-industrija u pitanju.

Neke od akcija koje su grupi donele ovo prestižno priznanje su: pošumljavanje 312 hektara zemlje u Panami prema KLM-ovom programu CO2ZERO, zatim KLM-ova nabavka Boing 787-10 Dreamliner-a, aviona koji proizvodi manje buke i ima manju emisiju ugljen-dioksida, korišećnje bio-goriva, ali i Air France-ova sadnja preko 85.000 stabala… Tu spada i odluka da KLM do kraja 2019. godine sa svojih letova izbaciti 1.300 tona plastičnih predmeta za jednokratnu upotrebu i zameni ih održivim alternativama. Sveukupno, grupa Air France-KLM je smanjila emisiju ugljen-dioksida za preko 20% u odnosu na 2011. godinu. Takođe, od marta 2020. KLM čak ukida jedan od dnevnih letova iz Brisela za Amsterdam i to ne iz ekonomski razloga, već kako bi naveo ljude da više koriste železnicu.

„Danas je Dow Jones nagradio naš vredan rad i konkretne akcije koje smo preuzeli prethodnih godina svi mi u Air France-u, KLM-u, Transaviji. Ta kompanija je prepoznala grupu Air France-KLM kao lidera u održivom poslovanju“, rekao je Bendžamin Smit, generalni direktor Air France-KLM. On je dodao: „Svi mi u Air France-KLM grupi shvatamo društvenu i ekonomsku odgovornost veoma ozbiljlno. Stoga neumorno tragamo za novim načinima kako bismo popravili odnos prema okolini svih učesnika industriji. Od zaposlenih pa sve do putnika“.

Dow Jones indeks održivog razvoja dobija se na osnovu temeljnih ekonomskih, društvenih i ekoloških analiza više od 3.500 međunarodnih grupacija. U procenu ulaze brojni kriterijumi, poput korporativnog upravljanja, odnosa sa potrošačima, ekoloških politika, uslova rada i društvenih inicijativa.

Podsećamo, Air France-KLM je vodeća grupa kada je u pitanju međunarodni saobraćaj iz Evrope. Zahvaljujući svojim brendovima Air France, KLM Royal Dutch Airlines i Transavia grupa je 2018. svojim putnicima ponudila mrežu letova od 314 destinacija u 116 država. Sa flotom od 548 operativnih vazduhoplova i prevezenih 101,4 miliona putnika u 2018, Air France-KLM dnevno izvede do 2.300 letova, uglavnom iz svojih habova – aerodroma Šarl do Gol u Parizu i Amsterdam-Schiphol.

Air France-ov program za česte  putnike, Flying Blue, sa 15 miliona aktivnih članova,  jedan je od najuspešnijih u Evropi.

Air France-KLM, zajedno sa partnerima Delta Air Lines i Alitalia, čini najveće transatlantsko partnerstvo sa preko 275 letova dnevno.

Air France-KLM je takođe i član Sky Team avio-alijanse, u kojoj se nalazi  19 avio-kompanija koje putnicima nude  pristup globalnoj mreži od preko 14.500 letova dnevno na više od 1.150 destinacija u 175 država.

PR Saoštenje: Air France-KLM

Top Reviews

Video Widget

gallery