Vesti

Mercedesov brend vredi 43,9 milijardi dolara

2.02KPregleda

Londonska institucija Brand Finance je izabrala Mercedes-Benz za najvredniji brend svetske automobilske industrije i procenila ga na 43.9 milijardi dolara.

Vrednost automobilskih brendova je važna, jer direktno utiče i na vrednost automobila. Ona je stvar prošlosti, sadašnjosti i budućnosti neke marke, njenog tehnološkog, proizvodnog i ostalog nasleđa. Mada ima dosta sličnih rang-listi, ovo je ona koju je formirao londonski Brand Finance, jedna od najcenjenijih svetskih institucija za finansijsko valoriziranje brendova, firmi i finansijskih institucija.

Sasvim je sigurno, vrednost brenda se plaća i kroz cenu automobila pa u sledećoj tabeli pogledajte koliko ko vredi:

1. Mercedes-Benz – 43,9
2. Toyota – 43,7
3. BMW – 41,8
4. Volkswagen – 33,7
5. Honda – 22,1
6. Nissan – 19,4
7. Porsche – 19,1
8. Ford – 17,3
9. Audi – 15,0
10. Chevrolet – 12,9

Top Reviews

Video Widget

gallery