Ford kompletira Focus gamu!
Sa više od milion prodatih primeraka u 2013. godini, najprodavaniji model dobija pojačanje!
Proizvodna gama Focusa zaokružuje sa sedan verzijom i električnim Focus-om
Osnovna, hečbek verzija novog Ford Focusa, ugledala je svetlost dana na nedavno održanom sajmu automobila u Ženevi. Ostatak game je pričekao sa premijerom više iz političkih nego realnih razloga, kako bi se i na Američkom tržištu nešto desilo a ne samo u Ženevi i Pekingu.
Sajam automobila u Njujorku ja prava prilika za tako nešto! Ponuda će biti zaokružena sa sedan verzijom i električnim Focus-om, a Ford u prvi plan stavlja ekonomičnost EcoBoost agregata.
Apple Store Focus
Novi Focus se hvali mnoštvom stilskih promena, već postojećim ali poboljšanim agregatima, i inovativnim tehničkim rešenjima. Brojni su dodaci uvršteni u ponudu. Između ostalih sistemi za astitenciju vozaču prilikom vožnje – upozorenje na prelezak preko linije i snimanje mrtvog ugla. Unapređen je i SYNC AppLink sistem, koji ovaj put u bazi ima 60 aplikacija, ali je putem Apple Store-a i Android market moguće dodati još bezbroj njih.
Stilske promene najuočljivije su na frontalnom delu. Lice Focusa je agresivnije i mnogo više sportski nastrojeno nego ranije, a dizajneri ističu kako su i pored oštrih linija uspeli da sačuvaju karakter porodičnog automobila. Svetlosne grupe na prvi pogled odaju visoku tehnologiju pomoću koje se projektovani, dok su zadnje grupe poprimile novu grafiku i znatno su smanjene.
Porodičan a sportski
Prvi put se kao opcija nudi SE Sport paket pomoću kojeg je Focus-u moguće udahnuti još više sportskog duha. Modeli sa automatskim menjačem uz doplatu mogu posedovati poluge automatskog menjača iza volana, spoljašnjost dobija aerodinamične dodatke, zadnje vešanje je dorađeno, a „šlag na tortu“ su 17″ aluminjumski naplatci crne boje sa pneumaticima promera 215/50.
Ponudu agregata otvara 1,0-litarski EcoBoost već viđen i proveren u Fiesti. Dobija se uz 6-stepeni manuelni menjač bez opcije za automatsku transmisiju, razvija 123 KS, i ekonomičan je skoro kao i hibridi. Vrh ponude za početak će činiti 2.0-litraš od 160 KS, dok će Elektric sa druge strane razvijati 143 konjskih snaga. Nešto kasnije se očekuju karavan i moćni ST, koji bi prema najavama mogao da ima 252 KS! Istinski biser u gami predstavljaće RS čiji razvoj je trenutno zaustavljen, ali nije isključeno da bi u narednom periodu i on mogao da se pojavi.
Više komfora
Ford posebno hvali mnogo veći komfor u vožnji koji proističe iz bolje kulture u radu agregata i smanjenom nivou buke unutar kabine. To je postignuto debljim tapacirungom, boljim dizajnom bočnih stakala, i kvalitetnijom izlolacijom ispod haube.
Cena i specifikacije novih modela biće poznate nakon 16. aprila kada sajam u Njujorku zvanično bude otvoren.