TOP10 – 2016
Poslednji dan aktuelne godine je u toku. Sumiraju se rezultati i planiraju nove akcije. Ipak, mali osvrt u nazad. U prethodnih 365 dana, redakcija je na čelu sa test dojenom Pericom Rajkovićem testirala ukupno 66 automobila i svoje utiske podelila sa milionskim auditorijumom. Čitaoci su odlučili koji su od tih testova bili najuspešniji i najatraktivniji
1. BMW Serije 7 – Test bavarskog pandana S klasi izazvao je brojne komentare. Povela se velika polemika između ljubitelja Mercedesa i BMW-a koji od ova dva proizvođača ima prednost i čija je limuzina bolja. Ipak, teško je i S klasi i Seriji 7 pronaći neku pravu manu, osim cene.
2. Renault Scenic 4 – Neki bi se iznenadili da na prvih pet mesta po čitanosti ne nalaze isključivo nemački automobili, ali brojke ne lažu. Četvrta generacija Scenica zadržala je monovolumen formu, i prikazala ambicije Renaulta da suvereno vlada ovim segmentom.
3. Mercedes-Benz G 500 4×4² – U doba masovnog izumiranja pravih terenaca, u par izuzetaka koji se još uvek drže prave terenske filozofije spade i G klasa. Međutim, G 500 4×4² ne samo da je pravi terenac, već je apsolutno zadržao sav prepoznatljiv Mercedesov luksuz i teško je pronaći bilo kakva realna ograničenja njegovih terenskih sposobnosti.
4. Audi A6 Quattro S tronic S-Line – Jednom rečju, klasika. Na prvi pogled reklo bi se da u novoj generaciji nema ništa novo, ipak to je samo prvi pogled, ima A6 šta da pokaže!
5. Fiat Tipo – Na petom mestu nalazi se model koji ljudi u Srbiji i mogu nekako da priušte. U pitanju je klasičan sedan koji se najlakše može opisati floskulom „Napred motorčina, pozadi gepekčina“. Tipo ipak stiže u vreme kada sedanima nikad nije bilo teže na tržištu.
6. Renault Megane 1,6 dCI/130 Intens – Glavni cilj četvrte generacije Megana je da preotme tron Golfu u Evropi. Da li je moguće istisnuti Golfa sa čela kategorije koja nosi njegovo ime?
7. Toyota Hilux Double Cab – Prvi predstavnik japanske automobilske industrije na našoj listi. Čuveni Toyotin kamionet, kojeg prečesto viđamo na ratištima širom sveta, obukao je novo odelo. Kao da je Toyota želela da se Hilux dopadne svima, premda nauštrb avanturističkog duha koji ga je krasio.
8. Peugeot 308 1,6 GTI – Odlične performanse i vrlo lep eksterijer i enterijer krase novu tristaosmicu. Peugeot je uspeo da popravi utisak nakon prethodne, „mlake“ generacije.
9. Renault Megane Estate – Još jedan „Francuz“ na listi. Megane u karavan izdanju je zadržao lepe elegantne linije automobila, ali i ponudio jednu novu, praktičnu dimenziju.
10. Alfa Romeo Giulia – Najnovija uzdanica Alfe, Giulia je zaista lep automobil. No, ovaj test nije bio plod rada redakcije Vrelih Guma, već ga je uradio jedan čitalac! Giulia je unela nemir među ostale proizvođače u ovom segmentu, a primetno je i da je Alfa Romeo konačno se trgnuo iz dugogodišnje letargije i da će se u nadolazećim godinama ozbiljnije uključiti u borbu u svim segmentima.