Vesti

Predstavljen je restilizovani BMW Serije 7!

Premijera

BMW Serije 7
4.61KPregleda

Nakon nekoliko procurelih fotografija i video snimaka, bavarski proizvođač je juče i zvanično predstavio osveženi BMW Serije 7.

Osvežena perjanica u sedan segmentu ima redizajnirani prednji i zadnji deo. Zahvaljujući tome, novi BMW Serije 7 ima odvažniji izgled, inspirisan najnovijim modelima bavarske kompanije.

BMW Serije 7

Dizajn i dimenzije

Najpre, da krenemo od onoga što svima “bode oči”. Reč je naravno o masivnoj maski (rešetki) hladnjaka. Ona je za 40% veća od maske kod prerestilizovanog modela. Po mišljenju svih, upravo ta maska je najkontroverznija promena na modelu Serije 7.

BMW Serije 7

Sa njenih bočnih strana smešteni su redizajnirani farovi koji su sada tanji i deluju privlačnije i agresivnije. Na zadnjem delu automobila se ističu nove svetlosne jedinice okružene hromiranim detaljima. Ove svetlosne jedinice su povezane jednom LED svetlosnom linijom koja se prostire celom širinom automobila.

BMW Serije 7

Kao i model pre njega, novi BMW Serije 7 će biti dostupan sa dve opcije međuosovinskog rastojanja. Opcija sa većim međuosovinskim rastojanjem ima za 14 cm više prostora između osovina. U svakom slučaju, obe verzije, standardna i ona sa produženim rastojanjem, su za 22 mm duže od prethodnog modela. Njihova dužina je 5.120 mm i 5.260 mm, dok su širine i visina ostale nepromenjene.

Enterijer

Luksuzna kabina je sada još bolje izolovana zahvaljujući modifikacijama iznad zadnjih točkova, kod B stubova i slično. Tome doprinosi i to što zadnji i bočni prozori sada imaju deblje staklo.

BMW Serije 7

Novi su i multifunkcionalni volan i infotejnment sistem. Kada je reč o multimediji, novi BMW Serije 7 je dostupan sa najnovijim operativnim sistemom bavarske kompanije, 7.0. On kombinuje digitalnu instrument tablu veličine 12,3 inča sa ekranom osetljivim na dodir veličine 10,25 inča. Tu je i opcija “Intelligent Personal Assistant”. Putnici na zadnjoj klupi će moći da uživaju u multimedijalnom sadržaju zahvaljujući ekranima dijagonale 10 inča koji su montirani na sedišta ispred njih.

BMW Serije 7

Mehanizacija

Kada je reč o agregatima, novi BMW Serije 7 je opremljen novorazvijenim V8 motorom zapremine 4,4 litara. Reč je o agregatu koji je debitovao na novoj Seriji 8. On razvija 523 konjskih snaga i 750 Nm obrtnog momenta kod verzija sa oznakama 750i xDrive i 750Li xDrive. Međutim, veliku pažnju je izazvao i plug-in hibridni pogonski sklop sa rednim šestocilindarskim agregatom koji ukupno razvija 388 konjskih snaga i 600 Nm obrtnog momenta. Modeli sa tim pogonskim sklopom samo na električnu energiju mogu da pređu i do 58 kilometara puta.

Na vrhu ponude je verzija sa oznakom M760Li xDrive koja i dalje ispod haube krije V12 agregat zapremine 6,6 litara. Jedina razlika je što je taj agregat sada opremljen i filterom čestica. On razvija 577 konjskih snaga i 850 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da novi BMW Serije 7 iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3,8 sekundi, te da postigne maksimalnu brzinu od 305 km/h.

Kupci u Evropi će moći da biraju i između tri varijanti trolitarskog, rednog šestocilindraša. Uvodna verzija nosi oznaku 730d i ima jedan turbo punjač, a razvija 260 konjskih snaga i 620 Nm obrtnog momenta. Verzija 740d ima dva turbo punjača i razvija 316 konjskih snaga i 680 Nm obrtnog momenta. Najimpreisvniji dizelaš je svakako 750d koji ima četiri turbo punjača i koji razvija 394 “konja” i 760 Nm obrtnog momenta.

Sve verzije novog BMW Serije 7 imaju adaptivno vešanje kao standard.

Da li vam se dopada novi BMW Serije 7? Pišite nam u komentarima.

Top Reviews

Video Widget

gallery