AktuelnoTESTOVIVesti

Opel Mokka 1.2 Turbo 136 – Espresso na četiri točka

81Pregleda

Tradicija, kvalitet, praktičnost, drčnost, vizija,… Opel Mokka

 

 

Kad je Opel odlučio da Mokku obuje u najnoviju modnu kombinaciju iz kuće Stellantis, desilo se nešto zanimljivo: auto koji je nekad izgledao kao nastavak na PowerPoint prezentaciju sada odjednom izgleda kao da ga je nacrtao neko s vizijom… i brkovima.

 

 

Mokka danas izgleda drčno, sa Vizor maskom koja više ne pokušava da se dodvori, već da zauzme stav. Kompaktan SUV, dug svega 4,15 metara, idealno se smešta u gradske haustore, ali zna da pokaže zube i na otvorenom putu.

 

 

 

Pod haubom – trocilindraš, 1.2 turbo benzinac sa 136 konja i 230 Nm obrtnog momenta. Uparen je sa 8-stepenim automatikom. Do stotke stiže za oko 9,1 sekundi, a maksimalna brzina je 202 km/h.

 

 

Opel Mokka nije trkač, ali nije ni mamina maza – vozi vas brzo, tiho i kulturno

 

 

Potrošnja? Opel kaže oko 5,5 do 6 litara u kombinovanom režimu. U stvarnosti, računate 6,5 pa ste na sigurnom.

 

 

Unutrašnjost  nudi digitalni kokpit, 7-inčni instrumenti, 10-inčni centralni ekran, Apple CarPlay i Android Auto. Udobna sedišta, dobra preglednost, logični meniji. Plastika? Ima je, ali ne boli. Sve je na svom mestu i sve radi kako treba.

 

 

 

U odnosu na prethodni model sa centralnog grebena je eliminisan  „klavir lak“ koji je dobio izgled brušenog aluminijuma.

 

 

 

Zadnja klupa je korektna za dvoje odraslih, a prtljažnik od 350 litara – taman za gradski život. Ako planirate selidbu, zovite kombi.

 

 

 

 

Zaključak:

 

Opel Mokka je kao kratak espreso ujutru – možda nije najjača stvar koju ste ikad popili, ali tačno znate zašto ga pijete. Pouzdana, moderna, praktična, i – što je najvažnije – više nije dosadna. A to u ovom segmentu, verujte, nije mala stvar.

Ako tražite gradski SUV koji zna i kad treba da stane i kad da krene – Mokka je sasvim dovoljan razlog da prestanete da gledate ka Kini.

 

Tehnički podaci (Mokka 1.2 Turbo 136 AT8):

Motor: 1.2 Turbo benzin, 3 cilindra

Snaga: 136 KS (100 kW)

Obrtni moment: 230 Nm @ 1750 o/min

Menjač: 8-stepeni automatski

Pogon: prednji

Ubrzanje 0-100 km/h: 9,1 s

Maks. brzina: 202 km/h

Potrošnja fabrika: 6,0 l/100 km (kombinovano)

Potrošnja na testu: 6,5-7 li/100km

Zapremina prtljažnika: 350 L

Dužina: 4.151 mm

Masa: oko 1.280 kg

 

Cena u Srbiji (avgust 2025):

Početna cena modela

Mokka 1.2 Turbo 136 IS AT8 u opremi GS iznosi oko 26.500 €, ali sa dodatnom opremom i metalik bojom računajte na 28.000+ €.

 

 

Miodrag Piroški 

 

BONUS VIDEO: TEST OPEL MOKKA 

 

 

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery