Mik Šumaher kaže da se „definitivno oseća spremnim“ za učešće u formuli 1 2021.
Inicijalno, bilo je predviđeno da se pridruži redovima Alfe Romeo, ali je u međuvremenu potvrđeno da će aktuelna postava, koju čine Kimi Raikonen i Antonio Đovinaci, biti zadržana.
Međutim, to ne znači da Šumaher neće postati F1 vozač, jer je vrlo verovatno da će se pored Nikite Mazepina, rivala iz F2, naći u Haasu.
Uprkos činjenici da ima manje iskustva od Mazepina i drugih novajlija, poput Nikolasa Latifija, mlađi Šumaher se oseća spremnim za „najbrži cirkus na svetu“.
„Poslednjih godina, glavni cilj mi je bio da razvijem sebe kao vozača i veoma sam zadovoljan učinjenim“, rekao je on za t-online.de. „Iz tog razloga se definitivno osećam spremnim za formulu 1. Takođe sam veoma zadovoljan što su rezultati korektni i što smo moj tim i ja konstantno potizali dobre rezultate. Važno je da svu koncentraciju zadržim na aktuelnoj sezoni i osvojim titulu šampiona.“
Šumaher je trebalo da debituje u Formuli 1 na VN Ajfela, i to u bolidu Antonija Đovinacija u prvom treningu. Međutim, zbog magle, sesija je otkazana, tako da nije vozio.
Mada je razočaran, posebno zbog toga što se posebno pripremao za tu vožnju, on i dalje oseća da je naučio mnogo u vezi s elitnom trkačkom serijom, jer je čitav vikend proveo s timom.
„Naravno, više bih voleo da sam vozio, ali ukupno gledajući, bio je to veoma pozitivan vikend za mene, jer rad s timom, sastanci i diskusije s inženjerima, omogućili su mi uvid u mnoge stvari, tako da sada mogu bolje da shvatim kako funkcioniše trkački vikend u formuli 1“, dodao je on.
„Moj glavni fokus je bio na fizičkoj spremnosti. Naravno, ta tema je aktuelna tokom cele godine, jer je i formula 2 fizički veoma zahtevna. Međuti, u F1 su zahtevi nešto drugačiji. Primera radi, u formuli 2 nema serva volana, tako da je veoma važno da su vam mišići ruku istrenirani. U formuli 1, g sile su mnogo veće, tako da je opterećenje više na vrat vozača.“
Vrele Gume