Lamborghini Aventador SVJ je najagresivnija verzija modela Aventador, a ujedno je i automobil italijanskog proizvođača koji će poslednji imati atmosferski V12 agregat. Naime, već sledeći model kompanije Lamborghini će imati elektifikovani V12 agregat.
Međutim, model SVJ osim atmosferskog V12 agregata ima i znatno unapređen sistem aktivne aerodinamike (ALA – Aerodinamica Lamborghini Attiva) koji je debitovao na modelu Huracan Performante. Upravo zahvaljujući kombinaciji ova dva elementa je Lamborghini SVJ postao kralj Nirburgringa, stazi na kojoj je krug završio za samo 6 minuta i 44,97 sekundi, čime je (nezvanično) postao najbrži serijski automobil na toj stazi.
Naime, kompanija Lamborghini je odlučila da sa javnošću podeli video snimak u kojem je detaljno objašnjeno kako ALA 2.0 funkcionište (ispod teksta). Ovaj unapređeni sistem aerodinamike poseduje “krilca” koja se otvaraju i zatvaraju, u zavisnosti od načina vožnje. Impresivne aerodinamičke komponente imaju mogućnost da stvore maksimalnu silu prijanjanja (downforce) što pozitivno utiče na performanse na pravoj liniji ali i na maksimalnu brzinu.
Predstavnici kompanije su naveli da ova aerodinamika omogućava modelu Aventador SVJ da generiše zha čak 40% veću silu prijanjanja (downforce) od standardnog modela Aventador.
To i atmosferski V12 agregat radne zapremine 6,5 litara koji razvija 759 konjskih snag ai 720 Nm obrtnog momenta modelu SVJ omogućavaju da iz mesta do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi, do 200 km/h za 8,6 sekundi, al ii da postigne maksimalnu brzinu od 349 km/h.