AktuelnoVesti

BMW X1/iX1

3.87KPregleda

Novi BMW X1, stara priča u novom pakovanju

 

 

BMW je juče zvanično predstavio najavljenu novu generaciju X1 ali i njegovu električnu verziju iX1.

 

 

 

Ako izuzmemo električni model iX1, BMW je opet demonstrirao poznati stil u poslednjim generacijama modela, da osim nešto šminke i korekcija karoserije kupcima ne nudi ništa novo ni u digitalnom ni u automobilsko-tehničkom smislu.

 

 

U osnovi najveće promene na novom X1 su na polju komfora putnika

 

 

 

Novi X1 je duži za 53 mm od prethodnika što u garaži zauzima tačno 4,5 metara a takođe je 44 milimetara viši ( 1640 mm), 24 milimetara je i širi, dok je međuosovinsko rastojanje produženo za 22 milimetra.

 

 

 

 

Povećana je i zapremina prtljažnika u rasponu od 540 do 1.600 litara, dok je ona od 495 do 1495 litara u Plug-in-Hybrid verziji (X1 xDrive30e) i električnog  iX1 xDxDrive30 zbog prostora koji zauzimaju baterije.

 

 

Koeficijent otpora vazduha je sličan onom koji ima nova Škoda Fabia, 0,26.

 

 

Takođe nije ništa menjano ni na prenosu, dobro poznati 7 stepeni automatski menjač i X-drive pogon stari već preko decenije i ovde vode glavnu reč.

 

 

Isto važi i za ponudu motora, pa paleta startuje da X1 sDrive18i koji poseduje trocilindarski motor sa 136KS i prednji pogon. BMW X1 xDrive23i ima 2,0 litarski od 204KS uz 48V mild hybrid tehnologijom i dodatnih 19KS.

 

Dobra je stvar da su još uvek zadržani dizel motori, BMW X1 sDrive18d poseduje 150KS, dok X1 xDrive23d uz laganu asistenciju 48V raspolaže sa 211KS.

 

Plug-in-Hybrid BMW X1 xDrive30e nudi bazni trocilindarski benzinac od 150KS i elektromotor sa 177KS u kombinaciji daju deklarisanih 326KS, ubrzanje do 100 km/h traje 5,7 sekundi autonomija u čistom elektro modu je do 89 km). Tu je i Plug-in-Hybrid X1 xDrive25e sa ukupno 245KS.

 

 

 

Jedino mesto tehnološkog napretka nove X1 serije je po pitanju električnog iX modela koji je  opremljen petom generacijom eDrive i raspolaže sa dva elektromotora i ukupno 200 kW odnosno 272 KS.  Domet sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 64.7 kWh iznosi 413-438 km po WLTP-u, uz potrošnju od 17.3 do 18.4 kWh na 100 km. 

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 5,7 sekundi, dok je najveća brzina 180 km/h.

 

Bonus VIDEO

 

 

1 Komentar

  1. А који аутомобил, по вама, је донео нешто стварно ново у односу на претходника?

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery