Po šefu Daimlera, ova kompanija će izgledati drugačije u odnosu na to kako izgleda sada, i to već u narednih pet godina
Za početak, ponuda će se suziti, jer nemački proizvođač nastoji da redefiniše pojam segmenta premijum automobila u eri električnih i autonomnih vozila.
Tranzicija od motora s unutrašnjim sagorevanjem ka električnim pogonskim sklopovima će rezultirati gubitkom radnih mesta, što je posledica toga što je potrebno manje vremena i napora da se proizvede električni automobil nego njegov konvencionalni pandan.
Zapravo, baterija i pogonski sklop elektromobila poseduju samo 200 komponenti, što je značajno manje u odnosu na konvencionalni pogonski sistem, koji se sastoji od najmanje 1.400 delova.
„U narednih pet godina, postaćemo manja kompanija“, kaže Ola Kelenijus. „Proći ćemo kroz fundamentalne promene kada je reč o industrijskom ’otisku’ na planu pogonskih sistema.“
Otklon od fosilnih goriva takođe znači da će Daimler postati efikasniji kao kompanija, tako da će moći da oslobodi resurse.
„Unajmljujemo brojne nove kreatore softvera, stručnjake u oblasti hemije baterija, elektrifikacije… Nemamo bilo kakve sumnje da negativan uticaj koji naši proizvodi vrše na životnu sredinu treba da bude redukovan. To je deo obećanja vezanih za moderna premijum vozila.“
Nemačka kompanija takođe želi svojim kupcima da ponudi novi digitalni servis, ujedno planirajući da obelodani novi operativni sistem za vozila 2024.
„Mislite o tome kao o iPhoneu“, objašnjava Kelenijus. „U tome leži lepota svega.“ On je zapravo mislio na različita ažuriranja koja će biti automatizovana putem interneta, kao i poboljšanja koja bi na kraju mogla da postanu stalan izvor prihoda za firmu.
Vrele Gume