Online plus

Ferrari LaFerrari XX

134Pregleda

Uskoro LaFerrari XX

Ferrari na krizu odgovara novim, luksuznijim i performantnijim modelima

Razvoj LaFerrari XX, super trakčkog modela ulazi u završnu fazu

Ferrari Sporting Activity Department, ili u slobodnom prevodu sportsko odeljenje proizvođača sportskih automobila, uprkos krizi koja je zahvatila Evropsko tržište, radi punom parom. Oni imaju nimalo lak zadatak, da iz aktuelnih modela, zetegnutih do pucanja, izvuku dodatne atome snage i da onda te performanse, dostave razvojnom timu, i stvore im osnovu za izradu vozila naredne generacije.

Njihov šef, Antonello Coletta, nedavno je potvrdio da razvoj LaFerrari XX trakčkog modela ulazi u završnu fazu. XX su eksperimentalni modeli prozvođača, služe za istraživanje i stazu, a ponosni nosioci ovog imenu već su bili Enzo FXX, Evolution FXX, 599 XX, i 599 XX Evolution.

Hibridni pogon poseduje ergelu od čak 950 konja, stvara 898 Nm obrtnog momenta, i ima aerodinamiku borbenog aviona

“Sada radimo na novom hiperautomobilu za stazu, LaFerrari FXX”, kaže Coletta i dodaje, “Nadam se da će novi automobil na stazi biti tokom januara ili februara naredne godine”.

LaFerrari, onaj standardni, proizveden je i prodat u 499 primeraka. Kompanija opciju izrade još nekog automobila uvek drži kao rezervu, ali je to luksuz namenjen najbogatijim i dobro biranim srećnicima. Hibridni pogon poseduje ergelu od čak 950 konja, stvara 898 Nm obrtnog momenta, i ima aerodinamiku borbenog aviona.

Povratak propetog konja u Le Mans je moguć, i vrlo verovatan

Najnoviji XX nije projekat usmeren ka izvlačenju dodatne snage, Ferrari ovaj put akcenat stavlja na upravljivost. Standardni model konstruisan je za uživanje na putu, dok XX, kao osnovni zadatak ima obaranje rekordnih vremena. Smanjena je težina, poboljšana aerodinamika i dorađeno vešanje, je ono što se navodi kao njegova modernizacija po pitanju hardvera, odnosno karoserije i podvozja. Osim toga učinili su mnogo i na samom srcu pogona, unapređivanjem softvera i elektronike sistema za kontrolu trakcije, ako se u onaj, koji kontroliše 950 KS standardne verzije, do sada moglo sumnjati.

XX je vozilo za pistu i koristiće se na stazama širom sveta

XX je vozilo za pistu i koristiće se na stazama širom sveta, najviše u okviru privatnih trkačkih timova. Iako XX modela trenutno ima u ponudi i na placevima polovnih automobila, kada je reč o novitetima, novac ne igra bitnu ulogu. Važno je biti “veran” brendu, i zaslužiti da baš Vas Ferrari odabere za budućeg vlasnika.

Inače, Coletta je potvrdio nešto o čemu je direktor Ferrari-ja, Luca di Montezemolo, ranije govorio. Povratak kompanije u Le Mans je moguć, i vrlo verovatan, ali sve zavisi od uspeha i preostalog budžeta iz ovogodišnjeg nadmetanja Formule 1.

Ostavite komentar